-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Баклажани, буряк, кабачки, капуста, морква, огірки, томати, цибуля ріпчаста, абрикоси, вишня, малина, персики, слива, смородина
Завершена
685 040.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 425.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 425.20 UAH
Номер:
6ddda43554d74eda81da59979de849f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 11:11 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-06-09-006728-c 09.06.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч. 11 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 16.06.2021 № 84 (далі – ТД) зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Руол Стандарт» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір від 12.07.2021 № 205 (далі – договір № 205), пояснення Замовника від 08.11.2021 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» умовам ТД, оскільки учасником у складі пропозиції не надано на підтвердження якості та безпечності товару експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією щодо оцінки відповідності смородини та вишні вимогам нормативних документів за основними показниками: фізико-хімічними, органолептичними не більше 60-денної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги п. 5 ч. 1 Розділу ІІІ ТД. Крім того, ТОВ «Руол Стандарт» у складі пропозиції не надано додаток № 2 до договору від 11.12.2020 № 13/12/20 укладеному з виробником товару, який відповідно до п. 10.2 є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги п. 16 ч. 1 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД та уклав з ним договір № 205. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
16.11.2021 13:17 - 01.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2021 13:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі (номер закупівлі UA-2021-06-09-006728-c) від 16 листопада 2021 року повідомляємо наступне.
Стосовно ненадання учасником ТОВ «Руол Стандарт» експертного висновку, виданого відповідною акредитованою лабораторією щодо оцінки відповідності смородини та вишні вимогам нормативних документів за основними показниками: фізико-хімічними, органолептичними не більше 60-денної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги п. 5 ч. 1 Розділу ІІІ ТД, повідомляємо наступне. Враховуючи ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції надано лист-пояснення про якісні документи вих. №542/06 від 22 червня 2021 року (файл 2_3 Лист пояснення про якісн. документи на смородину та вишню.pdf) в якому зазначено, що на підтвердження якості та безпечності товару на смородину та вишню надаються документи про якість за 2020 рік, оскільки товар є сезонним експертний висновок № 002049 п/20 від 17 червня 2020 р. «файл 2_5 Експертний висновок смородина та вишня.pdf» який виданий акредитованою лабораторією «файл Атестат лабораторії.PDF». Враховуючи надання пояснень Учасником та відповідних підтверджуючих документів щодо якості продукції у складі своєї пропозиції, у Замовника були відсутні підстави для визнання невідповідності пропозиції Учасника згідно вимоги п. 5 ч. 1 Розділу ІІІ ТД.
Щодо відсутності у складі пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» додатку № 2 до договору від 11.12.2020 № 13/12/20 укладеному з виробником товару, який відповідно до п. 10.2 є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги п. 16 ч. 1 Розділу ІІІ ТД повідомляємо наступне. Вимоги п. 16 ч. 1 Розділу ІІІ ТД («якщо учасник не є виробником продукції то він повинен надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б)сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або: в) лист від виробника товару про співпрацю з учасником») не містять конкретних вимог стосовно надання Учасником у складі пропозиції договору з виробником у повному обсязі з усіма додатками та специфікаціями до договору, наприклад як це зазначено у пункті 1.2. частини 3 розділу 1 Додатку 1 до ТД «…. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору….», а отже Учасником дотримано вимоги щодо надання копій документів, які підтверджують стосунки із виробником згідно п. 16 ч. 1 Розділу ІІІ ТД.
Оскільки висновок про результати моніторингу закупівлі, оголошення № UA-2021-06-09-006728-c в електронній системі закупівель оприлюднено лише 16.11.2021, після укладення договору по даній закупівлі, Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради позбавлене можливості скасувати своє рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вищезазначені аргументи не є достатніми для усунення порушень відповідно до висновку щодо даної закупівлі. Зважаючи на ту обставину, що процедура закупівлі завершилася укладенням договору, відхилити тендерну пропозицію і перейти до розгляду іншої після укладання договору (а фактично після завершення процедури закупівлі) законодавчо неможливо. Враховуючи викладене, Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради не погоджується з висновками про результати моніторингу закупівлі (оголошення № UA-2021-06-09-006728-c) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, так як вказано у висновку від 16.11.2021 року щодо даної закупівлі, та повідомляє про відсутність законодавчо встановленого механізму усунення вище вказаних порушень.
Дата публікації звіту:
23.11.2021 20:43
Запити/Пояснення
Номер:
03009c94bbf247b6b8787004204e9c80
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2021 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
70e4efd736e2445a96d73af291aeb0ee
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації
Дата опублікування:
08.11.2021 17:15
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 04 листопада 2021 року, замовник управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради надає наступну інформацію.
Обсяги закупівлі, на продукти харчування, на 2021 рік визначено управлінням освіти з врахуванням очікуваної потреби, що сформована закладами освіти в межах виділених кошторисних призначень.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника, які відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів в розділі «Специфікації» на Prozorro, а також виходячи з вимог законодавства України.
Очікувана вартості предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" з урахуванням цін на товари в укладених договорах минулого року за аналогічні періоди враховуючи те, що закупівля складається з сезонних продуктів харчування, ціни на які коливаються щомісячно.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230 «Продукти харчування».
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням:
http://fastiv-osvita.edukit.kiev.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/publichni_zakupivli/