-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)Motor vehicles for transportation 10 or more people (Buses specialized for transportation of schoolchildren)
Завершена
29 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 146 250.00 UAH
Номер:
f94af00757254292991085444df7ebb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
04.10.2021 14:20 - 28.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
04.10.2021 № 603
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021№ 603
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-06-09-003312-a 09.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «Київський Республіканський Автоцентр» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» від 29.09.2021 №5/1046, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації (з урахуванням змін) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.06.2021 року №31 ; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 16.07.2021 №16338.пк-пз; виконання Замовником рішення Колегії АМКУ (протокол № 33 від 09.06.2021); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Київський Республіканський Автоцентр» (далі - ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр»), «ТД "ЕТАЛОН АВТО» (далі - «ТД "ЕТАЛОН АВТО») та ТОВ «ТРАК – БАС» (далі - ТОВ «ТРАК – БАС»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» від 09.09.2021 № 41; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2021; договір на закупівлю автобусів від 29.09.2021 №5/1046; додаткова угода від 08.10.2021 №1; пояснення та документи, надані Замовником 06.10.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність, а саме: Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII ¬– втрата чинності від 28.04.2020 року.
Моніторингом питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог пункту 5.5 частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, відповідно до якої під час подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 10 частиною першою статті 17 Закону у вигляді довідки у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а також скан-копій антикорупційної програми та наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми (крім нерезидентів), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Учасник ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» у складі тендерної пропозиції надав Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 20.05.2015 № 20/05. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1. Також установлено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми.
Так, у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програми затверджується керівниками, зокрема, юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому, учасник ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» у складі тендерної пропозиції надав документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми, положення якої, не приведено у відповідність до вимог рішення Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1, оскільки, надана антикорупційна програма не містить ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу та інші, чим не дотримав вимог пункту 5.5 частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив його до оцінки, визначив його переможцем та уклав з ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» договір від 29.09.2021 №5/1046 на суму 29 170 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
22.10.2021 15:11 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол тендерного комітету
від 27.10.2021 №46
Відповідь на моніторинг процедури закупівель UA-2021-06-09-003312-a .
(Пояснення. Заперечення)
Нормативно-правовим актом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, а також забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, є Закон України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до вимог Тендерної документації п.5.5. частини 5 Розділу ІІІ «учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону у вигляді довідки у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а також скан-копій антикорупційної програми та наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми (крім нерезидентів), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.»
Учасник ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» у складі тендерної пропозиції надав Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 20.05.2015 № 20/05, чим виконав вимогу замовника про надання відповідної інформації. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учасника в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Замовником не вимагалася Антикорупційна програма з посиланням на відповідні роки чи будь-який інший нормативний документ що діє на підприємстві.
Пунктом 1.12. частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено « Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України…».
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про наявність, у тому числі антикорупційної програми, надається в довільній формі. Довільність форми на практиці виливається в те, що інформація про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми замовниками вимагається від учасників у вигляді скан-копій. Тобто антикорупційна програма, як основний елемент належних антикорупційних заходів юридичної особи, учасника процедури закупівлі був наданий.
Депаратмент освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації не наділений повноваженнями щодо перевірки достовірності і законності нормативних актів що діють на підприємсті, зокрема на Національне агентствоз питань запобігання корупції покладено функцію моніторингу і контролю за дотриманням Актикорупційного законодавства.
Разом з тим враховуючи зауваження Моніторинку щодо відсутності в Антикорупційній програмі ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу та інших департаментом освіти і науки скеровано лист в ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» про надання обгрунтованих пояснень щодо дотримання норм законодавства ( додається).
26.10.2021 року Товариством було надано інформацію, про вжиття додаткових заходів щодо приведення Антикорупційної програми у відповідність вимогам Типової антикорупційної програми затвердженої Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції №75 від 02.03.2017 року. Зокрема, генеральним директором Товариства 10 жовтня 2017 року № 209 було видано Наказ про створення комісії з оцінки корупційних ризиків у діяльності Товариства та затверджено Положення про її діяльність. (копія Наказу та Положення додається).
Вважаємо за необхідне зазначити, що “Методичні рекомендації щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб”, що затверджено Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції №734 від 22.09.2017 року, мають інформаційно-роз'яснювальний характер і розраховані для використання у роботі, насамперед, суб'єктами затвердження антикорупційних програм, а також Уповноваженими.
Розділом ІІІ Методичних рекомендацій визначено зокрема наступне: “Необхідно також звернути увагу на те, що після затвердження Національним агентством Типової антикорупційної програми, юридичним особам рекомендується здійснити перегляд раніше затверджених ними програм, а новоутвореним особам - здійснювати підготовку своїх антикорупційних програм на її основі Типової.
Отже, вимога щодо перегляду юридичними особами раніше затверджених антикорупційних програм має рекомендаційний характер.
З огляду на наведене, на момент проведення процедури закупівлі UA-2021-06-09-003312-а, Антикорупційна програма Товариства відповідала усім вимогам антикорупційного законодавства України.
Просимо взяти до уваги, що процедура закупівлі завершена. Всі умови договору ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» виконано в повному обсязі.
Законних підстав для розірвання укладеного договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» від 29.09.2021 №5/1046 немає.
Дата публікації звіту:
27.10.2021 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
15f21aff3a4e4946b2afbb1b0ecc20c2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4480597b8034474c812cbb98dfd6b43b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 18:06
Опис:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування.
Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.
Номер:
cec4c41e9ca4443b9a42c67d9c6c035f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.10.2021 17:51
Опис:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування.
Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.
Номер:
da3f6b36e1184d6399bb8351abf193c0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.10.2021 17:54
Опис:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування.
Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.