-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро
Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документаці
Завершена
95 363 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 476 819.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 476 819.95 UAH
Номер:
c27ec81cc39a4a3198b0d9b003408251
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 15:26 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-06-09-011449-b 09.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.06.2021 №181, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТЕЛЛОР-ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП») та «АДОНІЯ КОМПАНІ» (далі - ТОВ «АДОНІЯ КОМПАНІ»), протокол розгляду тендерної пропозиції
від 29.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021, договір підряду від 13.07.2021 № 15/2021, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 21.07.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 30.07.2021
№ 2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель від 10.08.2021.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 1 додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановив для учасника вимогу надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Водночас до цих вимог Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» надав підсумкові відомості ресурсів на капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становлять складову частину 8-ми житлових будинків в яких навів будівельні машини і механізми (Розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, навантажувачі однокошові вантажопідйомністю 1 тони та 2 тони, трактори на гусеничному ходу потужністю 79 кВт та до 59 кВт, автомобіль-самоскид вантажопідйомністю 5 тон, домкрати гідравлічні вантажністю до 100 тон.
При цьому учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» не надав у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) на автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, навантажувачі однокошові вантажопідйомністю 1 тони та 2 тони, трактори на гусеничному ходу потужністю 79 кВт та до 59 кВт, автомобіль-самоскид вантажопідйомністю 5 тон, домкрати гідравлічні вантажністю до 100 тон, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації.
Однак Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір, чим порушив вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
20.08.2021 12:03 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2021 12:03
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано Позовну заяву від 27.08.2021 до Дніпропетровського окружного адмінстративного суду
Дата публікації:
28.08.2021 11:09
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 20.08.2021 року.
У своєму висновку Державна аудиторська служба України зазначає, що За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Так, як зазначено у висновку «За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 1 додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановив для учасника вимогу надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Водночас до цих вимог Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» надав підсумкові відомості ресурсів на капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становлять складову частину 8-ми житлових будинків в яких навів будівельні машини і механізми (Розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, навантажувачі однокошові вантажопідйомністю 1 тони та 2 тони, трактори на гусеничному ходу потужністю 79 кВт та до 59 кВт, автомобіль-самоскид вантажопідйомністю 5 тон, домкрати гідравлічні вантажністю до 100 тон. При цьому учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» не надав у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) на автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, навантажувачі однокошові вантажопідйомністю 1 тони та 2 тони, трактори на гусеничному ходу потужністю 79 кВт та до 59 кВт, автомобіль-самоскид вантажопідйомністю 5 тон, домкрати гідравлічні вантажністю до 100 тон, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації. Однак Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір, чим порушив вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону».
Замовник не згодний з твердженнями наведеними у висновку та вважає, що вказані твердження носять суб’єктивний характер та є такими, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
Згідно з ч.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Разом із тим, у додатку 4 зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка вих №2 від 24.06.2021 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Також звертаємо Вашу увагу, що у вказаній довідці учасником було зазаначено, що він гаратує, що у разі потреби і задля якісного виконання робіт, які є предметом закупівлі, з дотримання строків їх виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» буде залучено додаткове обладнання, механізми, транспортні засоби тощо.
Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів здійснювати інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати договори надання послуг. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, вона не є орендованою або власною. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Крім цього, аналогічна позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року.
У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», не суперечать законодавству України.
На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради до розгляду. Разом із тим повідомляємо, що Замовник не погоджується з твердженнями наведеними у висновку та вказаний висновок буде оскаржено до суду у встановлений Законом строк.
Дата публікації звіту:
27.08.2021 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
e7515a38ccb240068ea5d6d1c62ec84f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2021 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-011449-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a3b207daa234406b59ec2e316036fd6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.08.2021 10:19
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi