• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Нове будівництво монументального знака (флагштока) з національною символікою та благоустрій частини території Національної академії Сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного на вул. Героїв Майдану, 32 у м. Львові" (код ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

Завершена

12 283 006.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 415.03 UAH
Номер: 0412db44711a4f00a58a4e4b6a05a4f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-14-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.12.2021 11:34 - 07.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.12.2021 Одеса № 803 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 № 803 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 9 UA-2021-06-09-007850-b 09.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.06.2021 № 23 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «РІЕЛ ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО», протокол засідання тендерного комітету від 06.07.2021 № 27, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.07.2021, договір про закупівлю від 19.07.2021 № 8, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 05.08.2021 № 1/21, пояснення, отримані 17.12.2021 та 22.12.2021 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД Замовником встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою, про що в складі тендерної пропозиції надається лист-згода. Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами/установами/організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлені законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Однак, учасником ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» відповідно до вимог пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у складі тендерної пропозиції надано паспорт технічних даних товару флагшток в комплекті, що викладений на турецькій мові, та який не має автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД. Також, у пункті 1 Додатку 7 до ТД Замовник визначив, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність іншим вимогам замовника за предметом закупівлі інформацією та документами, зокрема скановані з оригіналів довідку (довідки) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, виданої не раніше як за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, учасником ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції не надано відповідні довідки, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 7 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.12.2021 щодо відсутності довідок з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, а також відсутності автентичного перекладу на українську мову паспорту технічних даних товару флагшток в комплекті, Замовник 22.12.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що ініційовано питання щодо розірвання договору. Отже, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» у той час, коли учасник ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-11 «Безпідставна відміна тендеру» не підтверджена.
Період усунення порушень: 23.12.2021 15:31 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2021 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунено порушення, шляхом розірвання Договору. Додаткова Угода про розірвання договору розміщена на веб - порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 10.01.2022 15:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.01.2022 12:55

Запити/Пояснення