-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50750000-7 - «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка)
Торги не відбулися
1 607 388.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 073.88 UAH
мін. крок: 1% або 16 073.88 UAH
Номер:
9863713779404e76a5a6ee733889f561
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-26-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2021 00:00
Період моніторингу:
26.10.2021 11:37 - 16.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-06-09-007697-b 09.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання порядку оприлюднення інформації про закупівлю Закону установлено порушення пункту 3 частини першої статтті 10 Закону.
За результатами аналізу питання повноти виконання рішень колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на виконання рішень АМКУ та приведення вимог тендерної документації до вимог Закону та/або у разі не можливості усунення порушення вжити заходи передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Служба єдиного замовника Костянтинівської міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію без номера та дати, завантажену 09.06.2021, та тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету
від 22.06.2021 № 9 та зміни до неї від 16.07.2021, від 26.07.2021, від 03.08.2021, від 01.09.2021, від 14.09.2021, від 28.09.2021 та від 25.10.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 09.07.2021 № 15599-р/пк-пз, від 15.07.2021 № 16187-р/пк-пз, від 10.08.2021 № 18342-р/пк-пз, від 17.08.2021 № 18859-р/пк-пз, від 19.08.2021 № 19082-р/пк-пз, від 30.09.2021 № 22270-р/пк-пз, від 09.11.2021 № 25237-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 18.11.2021, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини другої статті 24 Закону вносив 16.07.2021, 26.07.2021 зміни до тендерної документації, без розміщення та відображення в електронній системі закупівель перелік змін (16.07.2021, 26.07.2021 та 28.09.2021), що вносились (в окремому документі).
Відповідно до пункту 3 частини першої статтті 10 Закону зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 3 частини першої статтті 10 Закону не оприлюднив перелік змін, які вносились 16.07.2021, 26.07.2021 та 28.09.2021, а також 01.09.2021, 14.09.2021, 25.10.2021 оприлюднив тендерну документацію (зі змінами) та перелік змін (03.08.2021, 01.09.2021, 14.09.2021) з порушенням одноденного строку з дня прийняття рішення про внесення змін до неї (протоколи
від 27.08.2021 № 18, від 10.09.2021 № 19 та від 22.10.2021 № 21, 22).
Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник протягом 30 днів не виконав рішень колегії АМКУ від 09.07.2021 № 15599-р/пк-пз та від 17.08.2021 № 18859-р/пк-пз, (в частині внесення змін до пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації) та від 19.08.2021 № 19082-р/пк-пз та від 30.09.2021 № 22270-р/пк-пз (в частині порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства), чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
01.12.2021 17:17 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 17:17
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№ 31/01/2022пр,№ 31/02/2022пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1, 164-14.5]
Запити/Пояснення
Номер:
35e37af3942b4f7680c7492a4a51e2e1
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
03.11.2021 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.11.2021 № 378
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2021-06-09-007697-b.b7,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-06-09-007697-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 26 жовтня 2021 року № 371 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 02 листопада 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
5349482954714577a34ef9127d139bb8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.11.2021 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-007697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.07.2021
№ 15599-р/пк-пк та від 17.08.2021 № 18859-р/пк-пк; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.