-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021: 2015: 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень, будівель, ділянок)
Торги відмінено
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер:
e95d9b55d5ea4157bce6b93b2a7af20c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 17:13 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 Одеса № 390
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.07.2021 та доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 14.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.07.2021 № 390
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-06-09-006909-b 09.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17, пунктів 2, 10, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яку затверджено рішенням тендерного комітету від 09.06.2021 № 254 (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БРМ ОХОРОНА» (далі – ТОВ «БРМ ОХОРОНА»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 08.07.2021 № 325 про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «БРМ ОХОРОНА», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.07.2021, скаргу до органу оскарження від 16 липня 2021 року за номером UA-2021-06-09-006909-b.b1 (далі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, рішення органу оскарження від 20.07.2021 № 16485-р/пк-пз щодо прийняття Скарги до розгляду оприлюднене в електронній системі закупівель 20.07.2021, рішення органу оскарження за результатами розгляду Скарги від 28.07.2021 № 17321-р/пк-пз.
В ході проведення моніторингу ТОВ «ФІРМА «ФЕДЕРАЛ» 16.07.2021 подано Скаргу до органу оскарження за номером UA-2021-06-09-006909-b.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.
Органом державного фінансового контролю на виконання вимог частини тринадцятої статті 8 Закону з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2021-06-09-006909-b.b1 в електронній системі закупівель зупинено рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-06-09-006909-b, прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2021 № 390 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Органом оскарження прийнято Скаргу до розгляду рішенням від 20.07.2021 № 16485-р/пк-пз, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.07.2021.
За результатами розгляду Скарги органом оскарження виявлено порушення процедури закупівлі з боку Замовника та прийнято рішення від 29.07.2021 № 17321-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «БРМ ОХОРОНА» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 8 Закону у разі наявності підстав, визначених частиною другою цієї статті, що містять ознаки порушень та які не були предметом розгляду органом оскарження та/або оскарження у судовому порядку рішення органу оскарження, рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо інших ознак порушень приймається після оприлюднення рішення органу оскарження в електронній системі закупівель у порядку, встановленому статтею 18 цього Закону, або після набрання рішенням суду законної сили.
Враховуючи викладене та момент прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (14.07.2021), тобто до подання Скарги суб’єктом оскарження та прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду Скарги про скасування рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі, Південний офіс Держаудитслужби у межах цього моніторингу процедури закупівлі не здійснює моніторинг щодо тих самих ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які були предметом розгляду органом оскарження.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у підпункті 14 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД для переможця процедури закупівлі невірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Разом з тим, Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Проте така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним і може бути перевірена Замовником самостійно.
Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Так, на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено питому вагу критерію оцінки.
Також, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
При цьому, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 щодо зазначення повноти затвердженого переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Слід зазначити, що пункт 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД не приведено до чинної редакції Закону.
Період усунення порушень:
30.07.2021 15:41 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 15:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Торги відмінено через неможливість усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
06.08.2021 09:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.08.2021 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
332470f097d14d55a10eea0f91c40d53
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2021 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до пункту 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції:
1.1. до договору охорони від 04.02.2020 № 14 схему розміщення об’єкту, яка зазначена у розділі ІІІ додатку 1 до цього договору?
1.2. до договору охорони від 21.01.2020 № 11 Положення про організацію пропускного режиму і правила поведінки відвідувачів у загальноосвітніх навчальних закладах м. Подільськ, яке зазначено у розділі ІІІ додатку 1 до цього договору, додаток 2 та акти виконаних робіт у повному обсязі?
1.3. до договору охорони від 23.06.2020 № 72 додатки 1, 2, 3, 4, 5 та акти виконаних робіт у повному обсязі?
1.4. додаткових угод до договорів, якщо вони мали місце, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a2eb03319e746fca378ae761fb01686
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
19.07.2021 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.07.2021 Одеса № 401
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2021-06-09-006909-b.b1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-06-09-006909-b (оприлюднене в електронній системі закупівель 09 червня 2021 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2021 № 390 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 19.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА