-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
"Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. "
Торги не відбулися
3 555 922.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 559.22 UAH
мін. крок: 1% або 35 559.22 UAH
Номер:
e0cb36f29ed54428906c6ff754c42e89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2021 00:00
Період моніторингу:
30.08.2021 13:53 - 21.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 526
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 №526
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-09-005098-b від 09.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень норм законодавства при укладанні договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 09.06.2021 № 32 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції центру соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", пояснення Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 02.09.2021 та від 09.09.2021 (далі – пояснення), повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.09.2021 № 37.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-06-09-005098-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710).
Проведеним моніторингом установлено, що Замовником не укладено договір про закупівлю з переможцем торгів, протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір та не оприлюднено обгрунтованої необхідності щодо продовження строку укладання договору до 60 днів, чим порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону.
Замовником відповідно до засідання тендерного комітету від 09.09.2021 № 37 відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень:
15.09.2021 09:47 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2021 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
77afeed1b95d4b1ab8c853ec72cb7022
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
31.08.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
41634cbd7b7a421ca37bf115eba19fed
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.09.2021 15:40
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення (31 серп 16:23 ) щодо публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція , (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098- відповідаємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість здійснено згідно наступних документів: проектно-кошторисної документації, розробленої генеральним проектувальником ФОП Рогожина Юлія Володимирівна код ЄДРПОУ 3320416560 (об’єктний кошторис додається), Експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації за робочим проектом "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19, кошторисного розрахунку.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) повідомляємо наступне.
Комунальне підприємство"Рожищенськаи багатопрофільна лікарня» Рожищенської міської ради згідно закону не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки або органом місцевого самоврядування згідно норм вищезазначеної постанови , а є одержувачем бюджетних коштів. Виходячи зі змісту постанови вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів. Додатково повідомляємо, відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель (в тому числі і оприлюднення необхідної інформації) регулюється виключно Законом «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Номер:
a60bf6bc0b0a4911b400ce29dc27a03f
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.09.2021 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Чому не оприлюднено договір з переможцем закупівлі, протягом строку
дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір?
Прохання, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
303fb7571fc04167a4eddc61b75ec080
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.09.2021 13:54
Опис:
Джерело фінансування даної закупівлі - місцевий бюджет. Додотком до договору є календарний графік виконання робіт із зазначенням етапів робіт та їх фінансування із конкретними строками. На крайній термін підписання договору із переможцем закупівлі не доведене фінансування об'єкту "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. " (Разом з тим не погоджено Додаток до договору - календарний графік виконання робіт),у зв'язку з чим тендер UA-2021-06-09-005098-b Замовником визнається таким, що не відбувся.