• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Чумаченко, 26а в м. Запоріжжя

Завершена

2 455 617.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: e8d9c3e301334faeb3a5684c793862c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-02-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 02.07.2021 11:01 - 24.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.07.2021 №337 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2021 №337 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 3. UA-2021-06-08-005936-b на закупівлю робіт по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Чумаченко, 26а в м.Запоріжжя (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), яку проводить Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення п.5 ч.1 статті 5 Закону та ч.1 ст.31 Закону в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ", а також ч.16 ст.29 Закону в частині не надання ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 24 годин на виправлення невідповідностей.. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності форм документів та тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо скасування рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій №25-06/21/3 від 25.06.2021) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" та повернутись до її розгляду, у тому числі із застосуванням положень ч.16 ст.29 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам Закону та тендерної документації (далі – ТД) Замовника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; ТД Замовника, тендерні пропозиції учасників. В ході моніторингу встановлено, що участь у тендері взяли три учасники: - ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" з остаточною ціновою пропозицією 2380208,09 грн; - ПП "СВІТ-ПЛАНЕТИ" з остаточною ціновою пропозицією 2453840,40 грн; - ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ГРУП" з остаточною ціновою пропозицією 2454800,00 гривень. Тендерна пропозиція ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" була відхилена на підставі ч. 1. ст. 31 Закону, оскільки учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, а саме у складі пропозиції відсутня квитанція про доставку електронної звітності (Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого єдиного внеску за попередній звітний квартал) до територіального органу доходів і зборів (квитанція № 1) (протокол розгляду тендерних пропозицій № 25-06/21/3 від 25.06.2021). Дослідженням правомірності відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників встановлено наступне. Замовником у ТД (п.5 Розд. ІІІ) до учасників висунуто вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Як визначено в п.5 розд. ІІІ ДТ на підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію учасники повинні надати Довідку за формою Додатку 6 до ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації. Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки учасники повинні надати штатний розпис (оригінал або копію) та Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого єдиного внеску за попередній звітний квартал, що передує даті завершення строку подання и пропозицій з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанцій про доставку та прийняття електронної звітності та/або для підтвердження наявності працівників, прийнятих протягом часу із закінчення попереднього звітного періоду і до кінцевої дати подання пропозицій, учасник має надати повідомлення про прийняття працівників на роботу, здійсненого відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 р. 413, разом із квитанціями про доставку та прийняття електронної звітності. На виконання даної вимоги ТД учасник ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" в складі своєї тендерної пропозиції надав копію Квитанції №2 (J1499202), яка по суті є підтвердженням того, що надісланий документ прийнятий органом Державної податкової служби. При цьому, Квитанція №1, про відсутність якої йдеться у протоколі розгляду тендерних пропозицій №25-06/21/3 від 25.06.2021, є підтвердженням доставки документа до електронного порталу податкового органу. Отже, існування Квитанції №2 (підтвердження прийняття) не можливе без наявності квитанції №1 (факт доставки документа). Отже, Учасником виконана вимога Замовника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію, визначеного ст.16 Закону щодо наявності працівників, які мають відповідні знання та досвід, що відповідає умовам тендерної документації Замовника. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" з означеної причини є безпідставним. Крім цього, оскільки надання такого документа стосуються підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію, визначеного ст.16 Закону, Замовник повинен був керуватись частиною 16 ст.29 Закону, яка передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У випадку наявності невідповідностей в документах, що вимагаються Замовником торгів для підтвердження кваліфікаційного критерію, відповідно до ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовник торгів не надав 24 години на виправлення невідповідностей для документів, які відносяться до підтвердження кваліфікаційного критерію, згідно пункту 2 Розділу IV до ТД. Враховуючи викладене, Замовником безпідставно в порушення ч.1 ст.31 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ", чим недотримано принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, передбачений п.5 ч.1 ст.5 Закону, а також Замовником порушено ч.16 ст.29 Закону в частині не надання ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 24 годин на виправлення невідповідностей.
Період усунення порушень: 02.07.2021 14:09 - 17.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2021 14:09