• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральна, 247 с. Летківка, Гайсинський район, Вінницька область (коригування)

Завершена

1 813 591.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 067.96 UAH
Номер: bab8aebfcc2041908afaf4362aa36af9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 22.07.2021 16:42 - 13.08.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2021 №425 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2021 №425 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2021-06-08-002123-c 08.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 333-04-21, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тростянецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Тростянецької районної ради Вінницької області (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08 червня 2021 року №24, тендерні пропозиції ТОВ «Будпроектексперт», ПП «Євробуд 2018», вимогу про усунення невідповідностей до 11:22 год. 30 червня 2021 року, протоколи засідання тендерного комітету від 01 липня 2021 року №30, від 02 липня 2021 року №32, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 14 липня 2021 року №5-21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14 липня 2021 року та пояснення від 06 серпня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі ознака порушення законодавства у сфері закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 «Відмова переможця від підписання договору» не підтверджена.
Період усунення порушень: 11.08.2021 17:08 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2021 17:08

Запити/Пояснення