-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
0472dece06434da8b93e4a235a7d9d01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 15:43 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2021 №464
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2021 №464
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-06-08-000710-а 08.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік військової частини А 1231 (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13 травня 2021 року №4, тендерну пропозицію ФОП «Полянський Сергій Вікторович», протоколи засідання тендерного комітету від 05 липня 2021 року №11 та від 16 липня 2021 року №14, вимогу про усунення порушення від 07 липня 2021 року та рішення Замовника від 08 липня 2021 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 12:26 год. 13 липня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11 серпня 2021 №75, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткова угода від 20 серпня 2021 №1 та пояснення від 18 липня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником оприлюднено учаснику ФОП «Полянський Сергій Вікторович» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке містить вимогу про надання: - оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами;
-довідки, складеної у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство;
-довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
-листа учасника про згоду на виправлення арифметичних помилок.
При цьому, така інформація згідно з тендерною документацією, не належить до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Крім того, установлено, що Замовником у тендерній документації встановлено вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема листів в довільній формі, в яких зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору, а також про наявність працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підпункти 2.1.1, 2.1.2 пункту 2.1 «Для фізичних осіб-підприємців» Додатку №1 тендерної документації).
Однак, учасник ФОП «Полянський Сергій Вікторович», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції не надав листів про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору, а також про наявність працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимог підпунктів 2.1.1, 2.1.2 пункту 2.1 «Для фізичних осіб-підприємців» Додатку №1 тендерної документації.
Також, установлено, що переможцем торгів ФОП «Полянський Сергій Вікторович» у строк, що не перевищує десяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8,12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим не дотримано вимог пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею17 Закону.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Полянський Сергій Вікторович», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та у зв’язку ненаданням переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 11 серпня 2021 року №75, загальною вартістю 285010,0 грн.
Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовником договір від 11 серпня 2021 року №75 згідно додаткової угоди від 20 серпня 2021 №1 розірвано.
Період усунення порушень:
27.08.2021 13:29 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 13:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Недоліки усунуто шляхом розірвання договору(додаткова угода №1 від 20.08.2021р.)
Дата публікації звіту:
28.08.2021 11:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 11 серпня 2021 року №75 шляхом підписання додаткової угоди від 20 серпня 2021 року №1.
Дата публікації:
28.08.2021 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
863d3be4f72f4ec7ab44e8a2899bf16c
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.08.2021 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту за технічним станом стаціонарної газифікаційної установки СГУ-7КМ (ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-08-000710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином ФОП «Полянський Сергій Вікторович», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, щодо надання:
листів в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (за наявності), в яких зазначено інформацію, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору, що є предметом закупівлі та працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підпункти 2.1.1, 2.1.2 пункт 2.1 «Для фізичних осіб» Додатку 1 тендерної документації)?
3. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах, містить вимогу про надання оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами;
-довідки, складеної у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство;
-довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
-листа учасника про згоду на виправлення арифметичних помилок, якщо така інформація згідно з тендерною документацією, не належить до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
4. Яким чином переможцем торгів ФОП «Полянський Сергій Вікторович» виконано вимоги пункту 3.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: щодо надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c91acf13edb54b039f28dcd23599772a
Назва:
Надаємо роз’яснення стосовно Вашого запиту у межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту за технічним станом стаціонарної газифікаційної установки СГУ-7КМ
Дата опублікування:
18.08.2021 14:56
Опис:
Надаємо роз’яснення стосовно Вашого запиту у межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту за технічним станом стаціонарної газифікаційної установки СГУ-7КМ (ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-08-000710-a).
Шляхом детального вивчення Ваших зауважень під час проведення засідання тендерного комітету у військової частини – було прийнято рішення щодо розірвання договору закупівлі послуг з ремонту за технічним станом стаціонарної газифікаційної установки СГУ-7КМ із ФОП «Полянський Сергій Вікторович» у терміни визначенні чинним законодавством України.