• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 0472dece06434da8b93e4a235a7d9d01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.08.2021 15:43 - 07.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.08.2021 №464 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 12.08.2021 №464 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-06-08-000710-а 08.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік військової частини А 1231 (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13 травня 2021 року №4, тендерну пропозицію ФОП «Полянський Сергій Вікторович», протоколи засідання тендерного комітету від 05 липня 2021 року №11 та від 16 липня 2021 року №14, вимогу про усунення порушення від 07 липня 2021 року та рішення Замовника від 08 липня 2021 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 12:26 год. 13 липня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11 серпня 2021 №75, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткова угода від 20 серпня 2021 №1 та пояснення від 18 липня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. За результатами моніторингу установлено, що Замовником оприлюднено учаснику ФОП «Полянський Сергій Вікторович» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке містить вимогу про надання: - оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами; -довідки, складеної у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство; -довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; -листа учасника про згоду на виправлення арифметичних помилок. При цьому, така інформація згідно з тендерною документацією, не належить до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Крім того, установлено, що Замовником у тендерній документації встановлено вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема листів в довільній формі, в яких зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору, а також про наявність працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підпункти 2.1.1, 2.1.2 пункту 2.1 «Для фізичних осіб-підприємців» Додатку №1 тендерної документації). Однак, учасник ФОП «Полянський Сергій Вікторович», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції не надав листів про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору, а також про наявність працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимог підпунктів 2.1.1, 2.1.2 пункту 2.1 «Для фізичних осіб-підприємців» Додатку №1 тендерної документації. Також, установлено, що переможцем торгів ФОП «Полянський Сергій Вікторович» у строк, що не перевищує десяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8,12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим не дотримано вимог пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею17 Закону. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Полянський Сергій Вікторович», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та у зв’язку ненаданням переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 11 серпня 2021 року №75, загальною вартістю 285010,0 грн. Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовником договір від 11 серпня 2021 року №75 згідно додаткової угоди від 20 серпня 2021 №1 розірвано.
Період усунення порушень: 27.08.2021 13:29 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2021 13:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Недоліки усунуто шляхом розірвання договору(додаткова угода №1 від 20.08.2021р.)
Дата публікації звіту: 28.08.2021 11:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 11 серпня 2021 року №75 шляхом підписання додаткової угоди від 20 серпня 2021 року №1.
Дата публікації: 28.08.2021 14:12

Запити/Пояснення