• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів)

Завершена

1 769 118.00 UAH з ПДВ
Номер: 7f53100df93b48a793702eb3dd412f37
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.08.2021 14:34 - 03.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.08.2021 № 457 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 09.08.2021 № 457 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-06-08-000262-a 08.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, Savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 2 статті 40 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 08.06.2021 №2, повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2021, договір від 24.06.2021 № 106, укладений з ПП «Обухівміськвторресурси», відповідь Замовника на запит Північного офісу Держаудитслужби від 13.08.2021. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно інформації, опублікованої в системі Prozorro умовою застосування переговорної процедури закупівлі послуг з «Прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипки піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів)», відповідно до частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) є відсутність конкуренції з технічних причин. Слід зазначити, що поняття «відсутність конкуренції з технічних причин» визначено в Роз`ясненнях Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.102020 №3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі», а саме: це роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, які можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи. Замовником не надано жодного документального підтвердження наявності такої передумови для проведення переговорної процедури, як відсутність конкуренції з технічних причин та відсутності альтернативи у сфері надання послуг з прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипки піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів. При цьому, необхідність застосування даної переговорної процедури закупівлі обґрунтована Замовником на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону № 922-VIII, зокрема нагальною потребою здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дії чи бездіяльність замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Таким чином, дане обґрунтування суперечить умові застосування переговорної процедури закупівлі. Також, аналізом закупівлі, щодо якої здійснювалося оскарження дій Замовника (інформація опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-21-002699-b) встановлено наступне. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) було здійснення розгляд скарги ТОВ «ЧИСТЕ МІСТО ЛТД» на дії Замовника та за його результатами прийнято рішення від 22.06.2021 №13978. Разом з цим, інформацію про резолютивну частину рішення оприлюднено 23.06.2021. Незважаючи на наявність інформації про рішення Антимонопольного комітету з основної процедури відкритих торгів закупівлі Замовником здійснено укладення та підписання договору від 24.06.2021 №106 за результатами переговорної процедури закупівлі. З огляду на вищезазначене, Замовником безпідставно проведено переговорну процедуру закупівлі та за її результатами укладено договір від 24.06.2021 №106, що призвело до порушення вимоги частини 2 статті 40 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 06.09.2021 15:35 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2021 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-08-000262-a від 06.09.2021р. повідомляємо про те, що для виконання зобов'язання Північного офісу Держаудитслужби по здійсненню заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому Законодавством порядку, на даний час додаткова угода про розірвання Договору узгоджується Сторонами.
Дата публікації звіту: 15.09.2021 16:27

Запити/Пояснення