-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт.Марківка Марківського району Луганської області
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
2 330 713.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 307.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 307.00 UAH
Номер:
66d695b71e4e4c3ebc17eaffa8385311
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2021 00:00
Період моніторингу:
29.07.2021 12:55 - 20.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
27.07.2021 322
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.07.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-08-000177-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Марківської селищної ради Марківського району Луганської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 07.06.2021), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Петренко Ігоря Володимировича (далі – ФОП Петренко І.В.), протокол щодо визначення переможця рішенням тендерного комітету від 02.07.2021 № 51, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.07.2021 № 243.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у підпункті 2.1 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають переліку формальних помилок затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Моніторингом відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що ФОП Петренко І.В. на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника надано аналогічний договір № 401 від 14.07.2020 із додатками у яких склад роботи по улаштуванню зовнішнього освітлення відсутній, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Моніторингом відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що ФОП Петренко І.В., на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, надано Довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено загальний стаж підсобного робітника Зубенко В.В. 10 років. Проте, в наданій, на підтвердження трудових відносин з учасником, трудовій книжці Зубенко В.В. зроблено запис від 01.10.2019, що не відповідає інформації зазначеній у довідці.
Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо тендерна пропозиція учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Петренко І.В., як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним договір № 243 від 14.07.2021 на загальну суму 1 847 420,00 гривень.
Період усунення порушень:
30.07.2021 13:09 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
4b3aae64ee7149bf9b0234d648fbd840
Назва:
Пояснення щодо моніторингу
Дата опублікування:
06.08.2021 13:49
Опис:
1. У висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства зазначено, що замовником порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»(тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.). Тендерна документація у ч.2 розділу ІV містить інформацію про формальні помилки та описки, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено конкретний перелік формальних помилок, який є обов’язковий для виконання замовниками та учасниками під час проведення процедур закупівель і на який потрібно орієнтуватися у разі встановлення відповідних помилок. ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників повністю страктувати зміст інших чинних нормативних документів в тендерній документації. Щодо тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області; ДК 021:2015 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - 45230000-8» визначено до прикладу узагальнені помилки, так наприклад орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, а ось наказ МЕРТУ від 15 квітня 2020 року № 710 деталізує що це уживання великої літери, уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні і т.д.
2. У висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства зазначено що тендерна пропозиція учасника переможця подана з порушенням вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», позаяк наголошуємо, що учасником переможцем надано в складі пропозиції аналогічний договір, який відповідає вимогам замовника, а саме предметом договору якого є «капітальний ремонт тротуарів» що є аналогічним предмету закупівлі даних торгів «Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області». Замовником не визначено в тендерній документації вимогу щодо переліку конкретних робіт та їх обсягів у аналогічних договорах оскільки б дана вимога несла б дискримінаційний характер щоб порушувало норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак, поданий в складі тендерної пропозиції аналогічний договір відповідає вимогам тендерної документації замовника та відсутні підстави для відхилення в цій частині. Учасник-переможець ФОП Петренко І.В., на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, надав довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено загальний стаж підсобного робітника Зубенко В.В. 10 років, замовником врахована відповідна інформація подана в довідці та віднесена до формальних помилок та описок, що передбачено п.2. Переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі). А відтак, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Петренко І.В. оскілки документи щодо працівників та відповідна довідка подано, а формальна помилка/описка щодо стажу роботи одного працівника не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Отже відповідно до вищезазначеного замовником здійснено процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства та не порушено жодну норму ЗУ «Про публічні закупівлі», а також відсутні підстави для відхилення учасника ФОП Петренко І.В. відтак укладений договір на капітальний ремонт тротуарів не може бути розірвано на підставі суб’єктивного висновку за результатами моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.