• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт.Марківка Марківського району Луганської області

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

2 330 713.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 307.00 UAH
Номер: 66d695b71e4e4c3ebc17eaffa8385311
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 29.07.2021 12:55 - 20.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 27.07.2021 322 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 27.07.2021 № 322 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-06-08-000177-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Марківської селищної ради Марківського району Луганської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 07.06.2021), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Петренко Ігоря Володимировича (далі – ФОП Петренко І.В.), протокол щодо визначення переможця рішенням тендерного комітету від 02.07.2021 № 51, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.07.2021 № 243. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у підпункті 2.1 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають переліку формальних помилок затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що ФОП Петренко І.В. на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника надано аналогічний договір № 401 від 14.07.2020 із додатками у яких склад роботи по улаштуванню зовнішнього освітлення відсутній, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що ФОП Петренко І.В., на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, надано Довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено загальний стаж підсобного робітника Зубенко В.В. 10 років. Проте, в наданій, на підтвердження трудових відносин з учасником, трудовій книжці Зубенко В.В. зроблено запис від 01.10.2019, що не відповідає інформації зазначеній у довідці. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо тендерна пропозиція учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Петренко І.В., як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним договір № 243 від 14.07.2021 на загальну суму 1 847 420,00 гривень.
Період усунення порушень: 30.07.2021 13:09 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 13:09

Запити/Пояснення