• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)

Торги не відбулися

645 193.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 225.97 UAH
Номер: 3410a685fefd4fd38bf1f5140f68cbf7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 07.07.2021 13:31 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.07.2021 № 345 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2021 № 345 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-07-008893-b 07.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 07.07.2021, Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП «Бодак Віталій Іванович» на підставі протоколу від 07.07.2021 № 29 та відміни торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Шафаренко Марини Дмитрівни, фізичної особи-підприємця «Бодак Віталій Іванович» (далі – ФОП «Бодак Віталій Іванович»), протоколи засідання тендерного комітету від 24.06.2021 № 24, від 25.06.2021 №№ 26, 27, вимога про усунення невідповідностей від 24.06.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.06.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету від 07.07.2021 № 29 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Бодак Віталій Іванович». За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації, які не передбачені вимогами частини 16 статті 29 Закону. Так, за результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозицій фізичної особи-підприємця Шафаренко Марини Дмитрівни установлено, що Замовником установлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, тоді як згідно пункту 12 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні накладати кваліфіковані електронні підписи. Також, установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Бодак Віталій Іванович» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та автоматично не відмінено електронною системою закупівель торги. Так, відповідно вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Проте, відповідно до вищевказаних вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ФОП «Бодак Віталій Іванович» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та вимогами тендерної документації Замовника. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 07.07.2021, Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП «Бодак Віталій Іванович» на підставі протоколу від 07.07.2021 № 29 та відміни торгів.
Період усунення порушень: 08.07.2021 15:43 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2021 15:43

Запити/Пояснення