-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)
Торги не відбулися
645 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 225.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 225.97 UAH
Номер:
3410a685fefd4fd38bf1f5140f68cbf7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 13:31 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.07.2021 № 345
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 345
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-06-07-008893-b 07.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 07.07.2021, Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП «Бодак Віталій Іванович» на підставі протоколу від 07.07.2021 № 29 та відміни торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Шафаренко Марини Дмитрівни, фізичної особи-підприємця «Бодак Віталій Іванович» (далі – ФОП «Бодак Віталій Іванович»), протоколи засідання тендерного комітету
від 24.06.2021 № 24, від 25.06.2021 №№ 26, 27, вимога про усунення невідповідностей від 24.06.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.06.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету від 07.07.2021 № 29 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Бодак Віталій Іванович».
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації, які не передбачені вимогами частини 16 статті 29 Закону.
Так, за результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозицій фізичної особи-підприємця Шафаренко Марини Дмитрівни установлено, що Замовником установлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, тоді як згідно пункту 12 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні накладати кваліфіковані електронні підписи.
Також, установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Бодак Віталій Іванович» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та автоматично не відмінено електронною системою закупівель торги.
Так, відповідно вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проте, відповідно до вищевказаних вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ФОП «Бодак Віталій Іванович» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та вимогами тендерної документації Замовника.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 07.07.2021, Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП «Бодак Віталій Іванович» на підставі протоколу від 07.07.2021 № 29 та відміни торгів.
Період усунення порушень:
08.07.2021 15:43 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2021 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
906926b77ec645b4a6119b9db1a584c3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.07.2021 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шкільні меблі (навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-07-008893-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, учасником - переможцем фізичною особою – підприємцем «Бодак Віталій Іванович» не надано шляхом оприлюднення в електронній системі документів, що підтверджує відсутність підстав у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимогами тендерної документації Замовника.
Чому Вами не відхилено переможця фізичну особу – підприємця «Бодак Віталій Іванович» як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
be6f2b5b9b1f45059cf93234934798d9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.07.2021 14:29
Опис:
Переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі за кодом Код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики) – ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " відхилено на підставі протоколу № 29 від 07.07.2021 року.