-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби різні (реактиви)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції проводиться відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
954 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 772.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 772.00 UAH
Номер:
1dcc55f0c4814f05b8ece910936cb96f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2021 00:00
Період моніторингу:
27.09.2021 16:01 - 21.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2021 № 416
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
27.09.2021 № 416
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-06-04-010821-b, 04.06.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та абзацу 3 частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовника на вимогу про усунення порушення від учасника встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання відповіді замовника на вимогу про усунення порушення від учасника; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРЕМЕНЧУЦЬКА ПЕРША МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ.О.Т.БОГАЄВСЬКОГО» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 04.06.2021 б/н, зі змінами внесеними рішенням тендерного комітету від 16.06.2021 б/н; тендерна пропозиція учасників ФОП Пупченко Тетяна Василівна; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2021 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2021; договір про закупівлю товару від 06 липня 2021 року № 06/07-01 на суму 947751,00 грн. (з ПДВ), укладений з ФОП Пупченко Тетяна Василівна.
В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював індикатор ризику RISK-1-8 «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівлі товарів або послуг».
Так, згідно опису вищевказаного індикатора ризику «Замовник в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі товарів або послуг встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено що відповідно до норм абзацу 3 частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже 3% від очікуваної вартості становить 28632,00 грн, проте замовник пунктом 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначив, що сума тендерного забезпечення становить 30000,00 грн.
Враховуючи вищезазначене замовником не дотримано норм абзацу 3 частини першої статті 25 Закону.
Моніторингом вищевказаного питання встановлено що, під час внесення змін до тендерної документації замовник разом з переліком внесених змін, завантаженому в окремому файлі 16 червня 2021 року «2021 Перелік змін до тендерної документації (лаб.реактиви).doc», також оприлюднено нову редакцію тендерної документації у файлі «2021 ТД лаб.реактиви (зі змінами).doc».
Проте, зміни внесені до тендерної документації замовником у файлі «2021 ТД лаб.реактиви (зі змінами).doc» висвітлені у вигляді закреслених даних.
Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Моніторингом питання своєчасності надання відповіді замовника на вимогу про усунення порушення від учасника встановлено, що відповідно до частини першої статті 24 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте проаналізувавши відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, встановлено що 09.06.2021 учасник ФОП Макаренко Діана Вікторівна звернувся до замовника з вимогою про усунення порушення. Водночас замовник надав відповідь на вищевказану вимогу 16.06.2021, тобто на п’ятий робочий день з дня оприлюднення вимоги про усунення порушення, чим порушив частину першу статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
19.10.2021 16:02 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2021 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш опублікований Висновок про результати моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель Прозорро від 22.09.2021 року повідомляємо:
1.Щодо суми тендерного забезпечення
Під час розрахунку забезпечення тендерної пропозиції була допущена технічна помилка. Разом з тим, під час етапу надання пропозиції Учасниками не було направлено запитань/вимог щодо змісту або суми тендерного забезпечення. Враховуючи вищезазначене, Замовник не порушив принципи, за якими здійснюються публічні закупівлі, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Щодо змін до тендерної документації
Під час внесення змін до тендерної документації (далі – ТД) Замовник керувався ч. 2 ст. 24 Закону.
Одночасно зазначаємо, що чіткої інструкції і порядку відображення змін до ТД окрім тих, що зазначені в ч.2 ст.24 Закону не передбачено чинним законодавством. Вважаємо, що порушення в цій частині відсутні.
3. Щодо несвоєчасної відповіді на вимогу
З метою усунення порушень Замовником було продовжено строк подання пропозицій до 24.06.2021 року для можливості надання відповідей, що не позбавило можливості потенційних учасників прийняти участь у закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовником усунуті порушення з боку Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
25.10.2021 17:17