• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт тротуару по вул. Свято - Троїцька в с. Наталине Красноградського району Харківської області

Завершена

2 035 278.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 176.39 UAH
Номер: 4b55e9eaa0014371895f2df8d65fa1ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2021 17:34 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 07.07.2021 294 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2021 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2021-06-04-008981-b 04.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.07.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.06.2021 №114, тендерні пропозиції ТОВ «ПАРКІНГ+», ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД», ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС», та ТОВ «КАДД АВТО» (далі учасник-переможець) протоколи розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 25.06.2021 №125, від 25.06.2021 №126 та від 30.06.2021 №132, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2021 № 133, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021 року, питання Замовнику від 09.07.2021 та відповідь на нього від 14.07.2021 року. За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що підпунктом 3 пункту 5.3 частини 5 розділу 3 тендерної документації Замовником становлено вимогу до учасників щодо надання інформаційної довідку учасника у довільній формі про наявність власного(их)/ орендованого(их) тощо асфальтобетонного(их) заводу(ів) (АБЗ) або про наявність договору(ів) з виробником(ами)/постачальником(ами) асфальтобетону. Довідка повинна містити інформацію про тип, марку та модель АБЗ, потужність АБЗ (тон/годину), вид асфальтобетону (по типах та марках), зазначення приналежності (власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України), або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). У разі відсутності власного, орендованого (лізинг) тощо асфальтобетонного заводу в підтвердження інформації, викладеній в довідці, у складі тендерної пропозиції учасником надаються: копія договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип асфальтобетону); гарантійний лист від виробника / постачальника асфальтобетону, адресований Замовнику, про можливість безперебійного постачання учаснику асфальтобетону із зазначенням марки, типу, кількості поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору поставки/виготовлення тощо асфальтобетону, предмет цієї процедури закупівлі, номер оголошення). В пропозиції учасника надана інформаційна довідка від 17.06.2021 б/н відповідно до якої у разі укладання договору за результатами торгів, необхідний для виконання робіт асфальт буде закуповуватися у ТОВ «УКРЄВРОДОРСТРОЙ», яке є виробником асфальтобетону. Надано договір поставки від 01.03.2021 №01/03-21 та гарантійний лист ТОВ «УКРЄВРОДОРСТРОЙ» від 17.06.2021 №8 в якому зазначено, що асфальтобетон постачатиметься на адресу ТОВ «КАДД АВТО» в рамках та відповідно умов договору від 17.06.2021 №8. Враховуючи, що роботи по умовам тендерної документації Замовника будуть виконуватися в с. Наталине Красноградського району Харківської області, і відповідно до умов проекту договору предметом є капітальний ремонт тротуару по вул. Свято - Троїцька в с. Наталине Красноградського району Харківської області, код ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, для якісного виконання робіт потрібна асфальтобетонна суміш, учасник в своїй тендерній пропозиції має підтвердити можливість перевезення асфальтобетону, в якості яка відповідає діючому законодавству України. Крім того, відповідно до Державних будівельних норм ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» асфальтобетонні суміші мають транспортуватися не довше ніж 3 години. В межах міста відстань має бути не більше 75 км., поза населених пунктів по ґрунтових дорога, дорогах з щебню та брущатки на відстань не більше 110 км, а по дорогах з асфальтним чи бетонним покриттям – на відстань не більше 150 кілометрів. В той час відстань від смт. Золочів, Золочівського району Харківської області (адреса заводу виробника) до с. Наталине, Красноградського району Харківської області (місце виконання робіт) складає смт. Золочів, Золочівського району Харківської області - с. Наталине, Красноградського району Харківської області – 161 кілометр. Таким чином, відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі, якщо не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021 року.
Період усунення порушень: 15.07.2021 23:22 - 30.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2021 23:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Цим надаємо інформацію, що свідчить про усунення Наталинською сільською радою порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-04-008981-b на предмет закупівлі робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Свято - Троїцька в с. Наталине Красноградського району Харківської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). На виконання підпункту 3)5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 04.06.2021 №114, учасником ТОВ «КАДД АВТО» надано у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність договору з виробником асфальтобетону від 17.06.2021 б/н, відповідно до якої у разі укладання договору за результатами торгів, необхідний для виконання робіт асфальтобетон буде закуповуватися у ТОВ «УКРЄВРОДОРСТРОЙ»; договір поставки від 01.03.2021 №01/03-21 на предмет поставки асфальтобетонних сумішей; гарантійний лист ТОВ «УКРЄВРОДОРСТРОЙ» від 17.06.2021 №8, в якому зазначено, що асфальтобетон постачатиметься ТОВ «КАДД АВТО» в рамках та відповідно умов договору від 17.06.2021 №8. Слід зазначити, що жоден з наведених вище документів учасника не містить маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей та/або місця поставки. Крім того, Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 04.06.2021 №114, не встановлювався спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію, визначеному пунктом 1 частини другої ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в частині маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей до об’єкту будівництва. Разом з тим, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАДД АВТО» тендерним комітетом розглядалося питання щодо дотримання учасником Державних будівельних норм України ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», згідно яких асфальтобетонні суміші мають транспортуватися в межах міста на відстань не більше 75 км, поза населених пунктів по ґрунтових дорогах, дорогах з щебню та брущатки – на відстань не більше 110 км, а по дорогах з асфальтним чи бетонним покриттям – на відстань не більше 150 кілометрів. Тендерним комітетом під час вивчення порушеного питання встановлено можливий маршрут транспортування асфальтобетонних сумішей від заводу-виробника ТОВ «УКРЄВРОДОРСТРОЙ» (Харківська область, Золочівський район, смт Золочів, вул. Вокзальна, б. 14) до об’єкту капітального ремонту (Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. Свято-Троїцька) та встановлено можливий перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей: смт Золочів: вул. Вокзальна (0,3 км) - вул. Перемоги (0,4 км) - вул.Богдана Хмельницького (0,4 км) - Т-2103 (19,5 км) - Е 105 (34,6 км) - М 29 (86,5 км) – с.Улянівка: вул. Мостова (0,6 км) - О-211739 (2,2 км) - с.Наталине: вул. Свято-Троїцька (додатково надається приблизна схема транспортування асфальтобетону). Вказаний маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь). Загальна протяжність маршруту становить 144,5 км, отже ТОВ «КАДД АВТО» для якісного виконання робіт має можливість перевезення асфальтобетону, в якості яка відповідає діючому законодавству України та відповідає ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво». Враховуючи, що тендерною документацією не вимагалося документальне підтвердження від учасників маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей до об’єкту будівництва, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАДД АВТО» відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, згідно якого замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. При цьому, враховуючи зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-04-008981-b, повідомляємо про здійснення тендерним комітетом Наталинської сільської ради заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому таких порушень. Замовником взято до відома та подальшого урахування в роботі всі зауваження, визначені у констатуючій частині висновку про результати моніторингу.
Дата публікації звіту: 19.07.2021 11:13

Запити/Пояснення