• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста – код 03221410-3; цибуля – код 03221113-1; морква – код 03221112-4; буряк – код 03221111-7; часник – код 03221110-0; яблука – код 03222321-9; лимони – код 03222210-8; банани – код 03222111-4; апельсини – код 03222220-1; мандарини – код 03222240-7; огірки – код 03221270-9; помідори – код 03221240-0)

ДК 021:2015, код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста – код 03221410-3; цибуля – код 03221113-1; морква – код 03221112-4; буряк – код 03221111-7; часник – код 03221110-0; яблука – код 03222321-9; лимони – код 03222210-8; банани – код 03222111-4; апельсини – код 03222220-1; мандарини – код 03222240-7; огірки – код 03221270-9; помідори – код 03221240-0). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону. Мова складання документів: українська.

Завершена

736 782.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 683.91 UAH
Номер: 966bdc1079b14871899105be6135cc95
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.08.2021 16:40 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.08.2021 № 356 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.08.2021 № 356 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-06-04-007927-b 04.06.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 04.06.2021, протокольні рішення уповноваженої особи замовника від 24.06.2021 № 4; від 24.06.2021 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2021; договір про закупівлю від 06.07.2021 № 211-T на суму 736731,21 грн. (з ПДВ) із ТОВ «СЕФТОРГ». Встановлено, що в електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював ризик RISK-2-15 – «Закупівля товарів та послуг у одного учасника». Моніторингом установлено, згідно даних веб – порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, Відділом освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області проведено процедури закупівель UA-2020-11-27-003550-b (остаточна пропозиція 922899,00 гривень), UA-2020-11-27-004121-b (остаточна пропозиція 352436,40 гривень), UA-2021-01-05-002086-c (остаточна пропозиція 1014470,07 гривень), UA-2021-06-04-007927-b (остаточна пропозиція 736731,21 гривень), за результатами яких укладено договори переможцем з ТОВ «СЕФТОРГ». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено, що замовник в тендерній документації (Додаток 2 тендерної документації) на порушення частини третьої статті 17 Закону, в частині невідповідності вимог тендерної документації замовника, вказав: «Переможець процедури закупівлі самостійно обирає спосіб документального підтвердження документів зазначених в п.1.2. та п 1.3. Додатку 2 (завантажує на портал Уповноваженого органу або передає особисто/поштою/кур’єром чи надсилає документи на електрону адресу).». В той же час, нормами частини третьої статті 17 Закону передбачено, що: «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.».
Період усунення порушень: 07.09.2021 15:26 - 22.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2021 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради надає відповідь (аргументує заперечення) на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-04-007927-b У тендерній документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста – код 03221410-3; цибуля – код 03221113-1; морква – код 03221112-4; буряк – код 03221111-7; часник – код 03221110-0; яблука – код 03222321-9; лимони – код 03222210-8; банани – код 03222111-4; апельсини – код 03222220-1; мандарини – код 03222240-7; огірки – код 03221270-9; помідори – код 03221240-0) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-06-04-007927-b) порушення частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутнє. Норма частини 3 статті 17 Закону, щодо способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником лише для переможця процедури закупівлі. Вимога щодо оприлюднення документів в електронній системі закупівель для переможця процедури закупівлі про відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону міститься в п. 1.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Норма частини 3 статті 17 Закону виконана переможцем закупівлі ТОВ «Сефторг» в повному обсязі. У пункті 1.2 та 1.3 Додатку 2 до тендерної документації, що вказані у висновку про результати моніторингу, міститься вимога до переможця процедури закупівлі відповідно до статті 41 Закону та визначено спосіб документального підтвердження документів, зазначених в п.1.2. та п.1.3, які необхідні під час укладання договору про закупівлю. Таким чином, порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутнє.
Дата публікації звіту: 10.09.2021 09:33