-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція очисних споруд потужністю 65 м. куб/добу в сел. Онуфріївка Кіровоградської області. Коригування"
Завершена
9 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 501.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 501.00 UAH
Номер:
452fff26e586458bb2d12c4f38e82e85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2021 00:00
Період моніторингу:
21.07.2021 13:18 - 12.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.07.2021 № 372
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 20.07.2021 № 372
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-06-04-003911-b 04.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини четвертої статті 33 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю
«БУД-КОНТРОЛЬ», вимога про усунення порушення від 09.07.2021, протокол засідання тендерного комітету від 29.06.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 19.07.2021 № 72/2021 (далі - Договір), пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом моніторингу установлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону, Замовник не надав відповідь учаснику ТОВ «МЕГАБУД БК», який надіслав звернення (вимога про усунення порушення від 09.07.2021), протягом 5 днів з дня надходження звернення.
Період усунення порушень:
13.08.2021 14:25 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2021 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відносно висновку щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-003911-b) "Реконструкція очисних споруд потужністю 65 м. куб/добу в сел. Онуфріївка Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
За наслідками даного моніторингу, було проведено нараду з членами тендерного комітету та вказано на недопущення порушень строків надання відповіді на вимоги, звернення, тощо, які надаються в електронній системі публічних закупівель, недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема вимог частини четвертої статті 33 Закону.
Дата публікації звіту:
16.08.2021 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
315946aae3e64ed69eb7f8553e2250ca
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2021 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція очисних споруд потужністю 65 м. куб/добу в сел. Онуфріївка Кіровоградської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-003911-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e09c9519856c4a359923a171ab3a3562
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2021 13:25
Опис:
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-003911-b) "Реконструкція очисних споруд потужністю 65 м. куб/добу в сел. Онуфріївка Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі проекту, який надається замовнику будівництва проектним інститутом. Щодо застосування обладнання, то у пункті 7 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" тендерної документації замовником зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання тендерної документації (Додаток № 6) посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість заміни їх Учасником на еквіваленти.
Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом).
Розмір бюджетного призначення визначається в залежності від джерел фінансування у поточному році. У даному випадку, на момент оголошення процедури розмір коштів визначався таким чином, що частина коштів це субвенції з інших місцевих бюджетів, а друга частина коштів повинна винайтися протягом строку дії договору підряду, укладеному за наслідками проведеної процедури закупівлі.
Що стосується очікуваної вартості, то вона визначається виключно на підставі проектно-кошторисної документації, яка містить у собі кошторисну частину, у тому числі й зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то все торги розміщено за наступним посиланням:
ukb.kr-admin.gov.ua/документи/доступ до публічної інформації
Номер:
7f84a4725ae045e79f3acf8d421b37c4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2021 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція очисних споруд потужністю 65 м. куб/добу в сел. Онуфріївка Кіровоградської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-003911-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чому Вами не надано відповідь протягом 5 днів з дня надходження звернення ТОВ «МЕГАБУД-БК» (вимоги про усунення порушення), яке оприлюднене 09.07.2021, чим не дотримано вимоги частини 4 статті 33 Закону?
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримано вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку та складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також, які повинні бути діючі на весь період виконання робіт.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано довідку про наявність обладнання від 17.06.2021 № 6, в якій зазначено, що учасник має орендовані Автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт
[135 к.с.], Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], однак завірених копій договорів оренди у складі тендерної пропозиції не надано.
Також, в довідці про наявність обладнання від 17.06.2021 № 6 зазначено, що учасник має орендований кран на автомобільному ходу ЗИЛ-133 ГЯ КС3577 А, кількість секцій стріли – 2, виліт – 14м, вантажомісткість 10 т, однак завіреної копії договору оренди на даний кран у складі тендерної пропозиції не надано.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
42714b81f0414aabaf50747a9bfc176b
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2021 17:16
Опис:
Відносно моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-003911-b) "Реконструкція очисних споруд потужністю 65 м. куб/добу в сел. Онуфріївка Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
Щодо неможливості вчасного надання відповіді на вимогу про усунення порушення:
Департамент, як замовник вищезазначеної процедури відкритих торгів визначив переможця - ТОВ "БУД-КОНТРОЛЬ". З цим виявився незгодний інший учасник торгів, а саме ТОВ "МЕГАБУД-БК", яким о 14:52, 09 липня 2021 року було надіслано на нашу адресу вимогу у порядку п. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно з даною статтею, строк надання відповіді - не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Строк надання відповіді спливав 14 липня 2021 року. У цей день працівники, відповідальні за проведення процедур закупівель, намагалися розмістити сформовану відповідь на електронному майданчику ЗАКУПКИ ПРОМ, однак це було неможливо з технічних причин.
З метою виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі", працівниками Департаменту було здійснено звернення засобами телефонного зв’язку до служби підтримки майданчика ЗАКУПКИ ПРОМ, в цілях отримання допомоги у розміщенні відповіді на вимогу. Проте, у телефонній розмові була отримана відповідь про неможливість розміщення інформації з технічних причин.
У зв’язку з початком даного моніторингу, департаментом було зроблено запит щодо підтвердження неможливості розміщення відповіді на майданчику ЗАКУПКИ ПРОМ, а також запит на надання роздруківки розмов з майданчиком з даного питання. Щодо неможливості розміщення відповіді тендерним комітетом було складено відповідний протокол (додається).
Протягом декількох годин, майданчиком було надано відповідь № 844/08 від 09.08.2021 року (додається), якою було підтверджено технічну неможливість розміщення відповіді на вимогу. Отже, відповідь на вимогу не було надано з незалежних від замовника торгів причин.
Що стосується питання зазначення у довідці про наявність обладнання від 17.06.2021 року № 6 автогрейдера середнього типу, бульдозерів та крана на автомобільному ходу ЗІЛ-133 ГЯ КС3577 А, та нібито відсутності будь-якого договору, який встановлював би право користування зазначеним обладнанням, то зазначаємо, що у складі наданої тендерної пропозиції (у файлі Додаток 3 Кваліфікаційні критерії) є належним чином завірені копії договорів надання автопослуг від 21 травня 2021 року № 294 та договір надання послуг технікою від 20 травня 2021 року № 20-05/2.
За даними договорами, автогрейдер середнього типу та бульдозер надано в оренду згідно з договором про надання автопослуг від 21 травня 2021 року № 294 (п. 1.3. договору), а автокран на автомобільному ходу ЗІЛ – 133 ГЯ КС3577 А, зазначений у договорі надання послуг технікою від 20 травня 2021 року № 20-05/2, у додатку № 1 Специфікація, (позиція 37), хоча при цьому зазначаємо, що має місце описка при зазначенні моделі крана, а саме, замість ЗІЛ – 133 ГЯ КС3575 А, у таблиці 1.1. довідка про наявність обладнання зазначено ЗІЛ – 133 ГЯ КС3577 А, що можна віднести до формальних помилок, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710.
Виходячи з вищезазначеного, департаментом не було допущено суттєвих помилок при проведенні даної процедури торгів.