-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 362 комбінованого типу Харківської міської ради"; капітальний ремонт (відновлення групи); 61105, м. Харків, пров. Зерновий, буд. 3(ДК 021:2015 45450000-6, ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013)
Місцезнаходження замовника: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Плеханівська, 94. Вид закупівлі: процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %.
Завершена
3 138 680.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 693.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 693.40 UAH
Номер:
efde3c3ded184ef6aabdc3805e76bdd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 17:38 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 № 294
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2021-06-03-006133-c 03.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та своєчасності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28.07.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та своєчасності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Управління освіти Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (далі – Замовник) від 03.06.2021 № 98, тендерну пропозицію підприємства об`єднання громадян «ОРЕМБУДСЕРВІС» громадської організації «ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ» (далі - Учасник), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) від 14.07.2020 № 16052-р/пк-пз, від 22/07/2021 № 16863-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021 року.
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях ) від 14.07.2020 № 16052-р/пк-пз, від 22/07/2021
№ 16863-р/пк-пз, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.07.2021 17:53 - 03.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2021 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
d08fb193fe0447d4b534125cb7641037
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.07.2021 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
2df9d2ea40904c7fa44f054971daf998
Назва:
Пояснення, щодо проведення закупівлі
Дата опублікування:
15.07.2021 15:51
Опис:
Пояснення (інформація) по процедурі закупівлі (оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-03-006133-с) та всі необхідні документи викладено в прикріплених файлах