• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15530000-2 – Вершкове масло

Завершена

572 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 862.35 UAH
Номер: 084bc968e40e4b03ad5278699cf5d06f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-17-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 17.09.2021 13:43 - 09.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.09.2021 № 488 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.09.2021 № 488 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-03-010368-b 03.06.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів установлено порушення пункту 41 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділ освіти, культури, молоді та спорту Суботцівської сільської ради Кропивницького р-ну Кіровоградської обл. (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.06.2021 б/н, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємці Коваль Євгена Григорійовича, фізичної особи-підприємця «Савченко Юлія Миколаївна», товариства з обмеженою відповідальністю «МП Мрія» (далі – ТОВ «МП Мрія»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.06.2021 № 121, від 01.07.2021 № 127, від 02.07.2021 № 130, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю продуктів харчування від 13.07.2021 № 390, укладений між Замовником та ТОВ «МП Мрія» (далі - Договір), додаткові угоди від 14.07.2021 № 1, від 06.08.2021 № 2, від 12.08.2021 № 3, від 18.08.2021 № 4 до Договору, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель. На запит про надання пояснень від 20.09.2021, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 21.09.2021 повідомив про не оприлюднення на власному веб-сайті та не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710).
Період усунення порушень: 21.09.2021 14:11 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2021 14:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В подальшому будемо дотримуватися Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів"
Дата публікації звіту: 21.09.2021 15:55

Запити/Пояснення