• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт стадіону у ліцеї №2 ЛМР на вул. Володимира Великого, 55-А та СЗШ №36 на вул. Володимира Великого, 55-Б (ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Категорія 1 органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) - у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації.

Завершена

10 693 412.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 467.06 UAH
Номер: 3555e9b353614c95a5755628493886fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.12.2021 10:05 - 07.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.12.2021 № 544 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 № 544 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-06-03-002652-a, 03.06.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 192-08-11, olenascherbak89@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; розгляду тендерних пропозицій; своєчасність надання відповіді органу державного фінансового контролю; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця. - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність надання відповіді органу державного фінансового контролю; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі - замовник) на 2021 рік; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.06.2021 № 88 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.06.2021; запит органу державного фінансового контролю від 14.12.2021; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ»»; повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2021; договір від 23.06.2021 № 23/07/21 на суму 8133000,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ»»; додаткову угоду до договору від 28.06.2021 № 1, додаткову угоду до договору від 13.10.2021 № 2, додаткову угоду до договору від 28.10.2021 № 3, додаткову угоду до договору від 07.12.2021 № 4. Моніторингом установлено, що свої пропозиції для участі в тендері подали учасники: ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ»» (первинна пропозиція 9111999,60 грн, остаточна пропозиція 8133000,00 грн), ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» (первинна пропозиція та остаточна пропозиція 8134050,00 грн), ТОВ «МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРА»» (первинна пропозиція 8997787,00 грн, остаточна пропозиція 8658000,00 грн), ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» (первинна пропозиція 9891406,14 грн, остаточна пропозиція 9837939,08 грн), ТОВ «ДИНАМО ІНВЕСТ» (первинна пропозиція та остаточна пропозиція 10591000,00 грн). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ», з яким в подальшому укладено договір від 23.06.2021 № 23/07/21 на суму 8133000,00 грн (з ПДВ). Додаткову угоду до договору від 28.06.2021 № 1 на умовах покращення якості предмета закупівлі, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткову угоду до договору від 13.10.2021 № 2 на умовах покращення якості предмета закупівлі, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткову угоду до договору від 28.10.2021 № 3 на умовах покращення якості предмета закупівлі, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткову угоду до договору від 07.12.2021 № 4 на умовах покращення якості предмета закупівлі, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень: 20.12.2021 15:19 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2021 15:19

Запити/Пояснення