-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
f276dfd7daaf47bbb2ee4e9eb5157c5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 12:04 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 № 388
Одеса
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-06-03-004106-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 червня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.07.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КДВП «Контакт» УТОГ встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Разом з тим, тендерна пропозиція КДВП «Контакт» УТОГ відхилена Замовником у відповідності з вимогами пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Шкурко Ірина Олександрівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Квартирно-експлуатаційного відділу м. Миколаїв (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 03.06.2021 № 438); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Київського дослідно-виробничого підприємства «Контакт» Українського товариства глухих (далі – КДВП «Контакт» УТОГ) та ФОП Шкурко Ірина Олександрівна; протоколи засідання тендерного комітету від 23.06.2021 № 500 та від 24.06.2021 № 505; повідомлення про намір укласти договір; Договір про закупівлю товару за державні кошти від 05.07.2021 № 399 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником 16.07.2021 та 18.07.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до оприлюдненого протоколу від 23.06.2021 № 500 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника КДВП «Контакт» УТОГ тендерний комітет Замовника встановив, що «учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції» та відхилив його тендерну пропозицію.
Зокрема, тендерний комітет Замовника встановив, що учасник КДВП «Контакт» УТОГ, в порушення умов тендерної документації, в складі тендерної пропозиції «надав сканкопію ліцензії та документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які не завірені банком».
Згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає «копію ліцензії, виданої банку та копію документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком».
Учасник КДВП «Контакт» УТОГ в складі тендерної пропозиції в файлі «Банківська гарантія.zip» надав банківську ліцензію та довіреність про повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. На ці документи накладено кваліфікований електронний підпис цієї особи та електронна печатка банку.
Таким чином, учасник КДВП «Контакт» УТОГ виконав вимогу тендерної документації щодо надання вищезазначених документів у спосіб, встановлений Замовником.
Враховуючи викладене, аргументи, які наведені Замовником в протоколі від 23.06.2021 № 500, не відповідають фактичним обставинам та умовам, встановленим пунктом 1 частини першої статті 31 Закону в частині «ненадання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції».
Разом з тим, інші аргументи, які викладені Замовником в протоколі від 23.06.2021 № 500 відповідають фактичним обставинам та умовам, встановленим пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, тобто свідчать про те, що учасник КДВП «Контакт» УТОГ документально не підтвердив відповідність своєї пропозиції умовам тендерної документації Замовника, а саме: цей учасник на порушення вимог підпункту 12 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надав листа із зазначенням коду доступу до установчих документів або лист-пояснення з обґрунтуванням його ненадання, а також на порушення вимог підпункту 10 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації лист-згода на обробку персональних даних учасника не містить ідентифікаційний код особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію.
Період усунення порушень:
23.07.2021 11:09 - 07.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2021 11:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом КЕВ м. Миколаїв розглянуто та усунено виявлені порушення в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
23.07.2021 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
eb15e363668d45c5acc7a73cb7173a7f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.07.2021 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Табурет армійський на металокаркасі)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
757c6f8e43a545faaa2a78cec5b57fd2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.07.2021 15:55
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і часини до них (Табурет армійський на металокаркасі)» пояснюємо, що очікувана вартість предмету закупівлі за вказаною закупівлею визначена Замовником на підставі моніторингу цін на вказаний предмет закупівлі, зокрема на основі наданих комерційних пропозицій від ТОВ «Туніка СТ», Підприємство об’єднання громадян «Кропивницьке Учбово-виробниче підприємство Українського товариства глухих», моніторингу проведеного шляхом оцінки пропозицій через мережу інтернет та укладеного раніше договору на закупівлю аналогічного товару, в підтвердження чого Замовником надаються скан-копії відповідних комерційних пропозицій, пропозицій, розміщених в мережі інтернет, на момент проведення моніторингу, та рахунок-фактура про придбаний аналогічний товар від ФОП Щербина С.М. Таким чином, оцінивши середню вартість предмету закупівлі на ринку України, Замовник визначив очікувану вартість останнього. Стосовно визначення Замовником розміру бюджетного асигнування на закупівлю за предметом «ДК 021:2015:39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і часини до них (Табурет армійський на металокаркасі)», пояснюємо, що зазначений розмір визначається на підставі кошторисних призначень на 2021, що затверджені Державним секретарем Міністерства оборони України у встановленому законом порядку (копія кошторису на 2021 рік додається). Щодо визначення технічних характеристик предмету закупівлі, то останні визначені Замовником на підставі Технічних вимог до предмету закупівлі Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 39110000-6 (табурет армійський на метало-каркасі), що були розроблені Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного та технічного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) в тендерній документації UA-2019-04-25-000934-b (копії додаються). Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетиних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміроу витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі, відповідно до вимог п.4-1 Постанови КабМіну від 11.10.2016 №710, то бажаємо пояснити наступне. Так, п.4-1 Постанови КабМіну від 11.10.2016 №710 визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: 1. обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Вказане обґрунтовано в тендерній документації та оголошенні про проведення процедури відкритих торгів); 2. оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель – Таким чином, Законодавець чітко встановив два випадки за яких оприлюднюється обґрунтування на офіційному веб-сайті Замовника, а саме: проведення конкурентної процедури та проведення переговорної процедури, в той час, як закупівля, за якою Вами проводиться моніторинг є відкритими торгами, тобто не підпадає під жодний з перелічених випадків, а отже не потребує оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів.
Номер:
4a61c3093ce24d4ea2c306b1fceb2624
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.07.2021 17:05
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і часини до них (Табурет армійський на металокаркасі)» пояснюємо, що очікувана вартість предмету закупівлі за вказаною закупівлею визначена Замовником на підставі моніторингу цін на вказаний предмет закупівлі, зокрема на основі наданих комерційних пропозицій від ТОВ «Туніка СТ», Підприємство об’єднання громадян «Кропивницьке Учбово-виробниче підприємство Українського товариства глухих», моніторингу проведеного шляхом оцінки пропозицій через мережу інтернет та укладеного раніше договору на закупівлю аналогічного товару, в підтвердження чого Замовником надаються скан-копії відповідних комерційних пропозицій, пропозицій, розміщених в мережі інтернет, на момент проведення моніторингу, та рахунок-фактура про придбаний аналогічний товар від ФОП Щербина С.М.
Таким чином, оцінивши середню вартість предмету закупівлі на ринку України, Замовник визначив очікувану вартість останнього.
Стосовно визначення Замовником розміру бюджетного асигнування на закупівлю за предметом «ДК 021:2015:39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і часини до них (Табурет армійський на металокаркасі)», пояснюємо, що зазначений розмір визначається на підставі кошторисних призначень на 2021, що затверджені Державним секретарем Міністерства оборони України у встановленому законом порядку (копія кошторису на 2021 рік додається).
Щодо визначення технічних характеристик предмету закупівлі, то останні визначені Замовником на підставі Технічних вимог до предмету закупівлі Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 39110000-6 (табурет армійський на метало-каркасі), що були розроблені
Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного та технічного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) в тендерній документації UA-2019-04-25-000934-b (копії додаються).
Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетиних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміроу витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі, відповідно до вимог п.4-1 Постанови КабМіну від 11.10.2016 №710, то бажаємо пояснити наступне.
Так, п.4-1 Постанови КабМіну від 11.10.2016 №710 визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
1. обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Вказане обґрунтовано в тендерній документації та оголошенні про проведення процедури відкритих торгів);
2. оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель – Таким чином, Законодавець чітко встановив два випадки за яких оприлюднюється обґрунтування на офіційному веб-сайті Замовника, а саме: проведення конкурентної процедури та проведення переговорної процедури, в той час, як закупівля, за якою Вами проводиться моніторинг є відкритими торгами, тобто не підпадає під жодний з перелічених випадків, а отже не потребує оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів.