-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 621 день назад
2 541 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 419.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 419.00 UAH
Номер:
2bb6fa4826ec42a48768a83dcf4371fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2022 00:00
Період моніторингу:
21.07.2022 17:42 - 12.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2021-06-03-004859-b 03.06.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАТІВСЬКЕ"
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання підтвердження даних автоматичного індикатора ризиків RISK-1-7 щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, встановлено порушення вимог частини 10 ст. 29 Закону
№ 922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі - Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710), підтвердження даних автоматичного індикатора ризиків RISK-1-7 щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАТІВСЬКЕ" (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-06-03-003083-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.07.2021 № 10 та № 11, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.07.2021 № 15816-р/пк-пз та від 03.08.2021 № 17780-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 03.08.2022 та 08.08.2022 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях від 12.07.2021 № 15816-р/пк-пз та від 03.08.2021 № 17780-р/пк-пз не проводився.
Моніторингом установлено, що за даними електронної системи закупівель оцінка тендерних пропозицій учасників проведена автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону 22.06.2021, а 29.06.2021 (на четвертий робочий день) учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" до Антимонопольного комітету України було подано скаргу, яку рішенням колегії АМКУ від 12.07.2021 № 15816-р/пк-пз задоволено.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.07.2021 № 10 тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, розглянуто 19.07.2021, тобто на 9 робочий день, та повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 10 ст. 29 Закону № 922.
Період усунення порушень:
16.08.2022 09:55 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2022 09:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Східний офіс Держаудитслужби № UA-2021-06-03-004859-b (дата публікації 16.08.2022 09:55), відповідності щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною встановлено порушення вимог частини 10 ст. 29 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі»
В зв’язку з тим що закупівля № 12302318 , «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент» (ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером UA-2021-06-03-004859-b) на стадії яка унеможливлює їх усунення тобто здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку не є можливим.
Взято до уваги Наказ про оголошення догани Тетяні ДУПІК від 17.08.2022 №8.
З метою недопущення подібних випадків у майбутньому, уповноважена особа замовника:
1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі ;
2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені рекомендації Східного офісу Держаудитслужби щодо застосування законодавства у сфері закупівель;
3) вирішено, в майбутньому, відповідно до вимоги пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватись строків розгляду тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту:
18.08.2022 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
5ade96fdb387431da80d3b2aebff1833
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2022 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент» (ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-004859-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f26c6d613f084563a5e07458ff2a896e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.08.2022 11:57
Опис:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. за № 1266, Замовник з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів повинен забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Обґрунтування доцільності закупівлі. Визнано підприємством, комунальної власності Новолатівської територіальної громади, та покладено виконання таких завдань/функцій:
Комунальне підприємство забезпечує питною водою населення.
При експлуатації навантажувачів виникає ряд проблем, таких як: моральний та технічний знос, мала продуктивність, низька швидкість завантаження, високий рівень споживання ПММ, частий вихід з ладу вузлів і агрегатів, низький рівень безпеки виконання робіт, низька ефективність використання робочого часу через частих поломок вузлів і агрегатів, і підготовчих робіт. Придбання екскаватора-навантажувача дозволить забезпечити безперебійну роботу комунальнго підприємства, допоможе в ремонті та обслуговуванні водомереж, покращить надання комунальних послуг жителям громади.
Дозволить робити планування земельної ділянки, прибирати сніг з дорожнього полотна, змінні ковші дозволяють рити траншеї різної ширини, монтажні роботи, прибирання території по закінченню будівництва, агрегат повинен бути економічним, збільшить загальний виробіток та зменшить витрати часу на виконання робіт, а також призведе до економії витрат на ремонти, технічне обслуговування та паливо.
Придбання даної техніки дозволить значно економити паливномастильні матеріали, зменшувати витрати на придбання шин, витрати на запасні частини, мінімізація позапланових ремонті, швидко та оперативно усувати пориви на водомережах, працюючи в тому числі і при низьких температурах та оновити морально та фізично застарілий автотранспортний парк підприємства.
Ряд переваг за технічними характеристиками та зовнішнім виглядом предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника багатофункціональної техніки. Згідно із технічним завданням.
Номер:
e523190f894e4c8391bef9122e0436ca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент» (ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-004859-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- поясніть причину невиконання рішення Антимонопольного комітету України від 03.08.2021 № 17780-р/пк-пз щодо зобов'язання комунального підприємства "НОВОЛАТІВСЬКЕ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова
Компанія "Спецзапчасть" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі—"Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-06-03-004859-b.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5111110922984e5da3af66035e87a154
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.08.2022 10:31
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОЛАТІВСЬКЕ» скористалось правом оскаржити рішеня від 03.08.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №17780-р/пк-пз у встановлений Законом строк.
20.08.2021року КП «НОВОЛАТІВСЬКЕ» звернулось з позовною заявою до ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА, про визнання протиправним та скасування рішення.
Ухвалою від 25.08.2021. було відкрито провадження справи № 640/23588/21, та ухвалою від 26.08.2021 прийнято позовну заяву до розгляду. На даний час судом не прийнято жодного рішення.
Посилання на ухвалу окружного адміністративного суду:https://reyestr.court.gov.ua/Review/99221135