• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 621 день назад

2 541 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 419.00 UAH
Номер: 2bb6fa4826ec42a48768a83dcf4371fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.07.2022 17:42 - 12.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.07.2022 № 188 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2022 № 188 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2021-06-03-004859-b 03.06.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАТІВСЬКЕ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання підтвердження даних автоматичного індикатора ризиків RISK-1-7 щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, встановлено порушення вимог частини 10 ст. 29 Закону № 922. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі - Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710), підтвердження даних автоматичного індикатора ризиків RISK-1-7 щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАТІВСЬКЕ" (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-06-03-003083-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.07.2021 № 10 та № 11, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.07.2021 № 15816-р/пк-пз та від 03.08.2021 № 17780-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 03.08.2022 та 08.08.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях від 12.07.2021 № 15816-р/пк-пз та від 03.08.2021 № 17780-р/пк-пз не проводився. Моніторингом установлено, що за даними електронної системи закупівель оцінка тендерних пропозицій учасників проведена автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону 22.06.2021, а 29.06.2021 (на четвертий робочий день) учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" до Антимонопольного комітету України було подано скаргу, яку рішенням колегії АМКУ від 12.07.2021 № 15816-р/пк-пз задоволено. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.07.2021 № 10 тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, розглянуто 19.07.2021, тобто на 9 робочий день, та повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 10 ст. 29 Закону № 922.
Період усунення порушень: 16.08.2022 09:55 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2022 09:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Східний офіс Держаудитслужби № UA-2021-06-03-004859-b (дата публікації 16.08.2022 09:55), відповідності щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною встановлено порушення вимог частини 10 ст. 29 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» В зв’язку з тим що закупівля № 12302318 , «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент» (ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером UA-2021-06-03-004859-b) на стадії яка унеможливлює їх усунення тобто здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку не є можливим. Взято до уваги Наказ про оголошення догани Тетяні ДУПІК від 17.08.2022 №8. З метою недопущення подібних випадків у майбутньому, уповноважена особа замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі ; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені рекомендації Східного офісу Держаудитслужби щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) вирішено, в майбутньому, відповідно до вимоги пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватись строків розгляду тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 18.08.2022 10:38

Запити/Пояснення