• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт внутрішнього приміщення № 98 Калинівського селищного Будинку культури за адресою: вул. Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

875 245.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 376.23 UAH
Номер: da5177e4620844918543f7eff6552b3e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.11.2021 10:56 - 01.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.11.2021 № 640 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 05.11.2021 № 640 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-06-03-001343-b 03.06.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.06.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерної пропозиції від 29.06.2021 № 257, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2021, договір від 12.07.2021 № 383, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.11.2021. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 12 додатку 1 до ТД серед інших документів учасник має підтвердити наступні вимоги, зокрема надати копію сертифікату інженера-проектувальника в частині забезпечення економії енергії. Однак, в складі пропозиції Переможця вищевказаний сертифікат відсутній, чим не дотримано вимогу пункту 12 додатку 1 до ТД. Крім цього, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 3 до ТД учасники повинні надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для виконання робіт. Додатково надається копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг (виконання робіт). Однак, надані договори оренди приміщень від 02.04.2020 № 2/04/20 та від 01.01.2021 № 47 дійсні до 31.12.2021, при цьому що відповідно до оголошення строк виконання робіт до 31.12.2022, а отже Переможцем не дотримано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 додатку 3 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, а уклав з ним договір від 12.07.2021 № 383 на загальну суму 874 441,38 грн.
Період усунення порушень: 22.11.2021 12:52 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2021 12:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: на виконання зобов'язання щодо усунення порушення, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі, між замовником та підрядником досягнуто згоди стосовно розірвання договору про закупівлю
Дата публікації звіту: 29.11.2021 12:46

Запити/Пояснення