-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт внутрішнього приміщення № 98 Калинівського селищного Будинку культури за адресою: вул. Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
875 245.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 376.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 376.23 UAH
Номер:
da5177e4620844918543f7eff6552b3e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2021 00:00
Період моніторингу:
09.11.2021 10:56 - 01.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-06-03-001343-b 03.06.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.06.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерної пропозиції від 29.06.2021 № 257, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2021, договір від 12.07.2021 № 383, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.11.2021.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 12 додатку 1 до ТД серед інших документів учасник має підтвердити наступні вимоги, зокрема надати копію сертифікату інженера-проектувальника в частині забезпечення економії енергії.
Однак, в складі пропозиції Переможця вищевказаний сертифікат відсутній, чим не дотримано вимогу пункту 12 додатку 1 до ТД.
Крім цього, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 3 до ТД учасники повинні надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для виконання робіт. Додатково надається копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг (виконання робіт).
Однак, надані договори оренди приміщень від 02.04.2020 № 2/04/20 та від 01.01.2021 № 47 дійсні до 31.12.2021, при цьому що відповідно до оголошення строк виконання робіт до 31.12.2022, а отже Переможцем не дотримано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 додатку 3 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, а уклав з ним договір від 12.07.2021 № 383 на загальну суму 874 441,38 грн.
Період усунення порушень:
22.11.2021 12:52 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2021 12:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
на виконання зобов'язання щодо усунення порушення, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі, між замовником та підрядником досягнуто згоди стосовно розірвання договору про закупівлю
Дата публікації звіту:
29.11.2021 12:46
Запити/Пояснення
Номер:
504d501a2ba443c68faf129a4cf8d222
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ccd9b875aad14fee84fd349c3f903b5b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.11.2021 15:08
Опис:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт внутрішнього приміщення № 98 Калинівського селищного Будинку культури за адресою: вул. Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (ID закупівлі: UA-2021-06-03-001343-b) визначено відповідно до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Кошторисна вартість за робочим проектом складає 931 885,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ та складає 875 245,00 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.