-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти постільної білизни з бязі (39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)
Комплекти постільної білизни з бязі (39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)
Завершена
14 595 756.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 978.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 978.78 UAH
Номер:
c01db7fb908647a8916ccf873837cabf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 14:11 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.12.2021 № 774
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-06-02-011043-b 02.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-06-02-005764-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.06.2021 з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК- Домашній Текстиль»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») (в частині правомірності відхилення), Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська швейна фабрика» (далі – ТОВ «Українська швейна фабрика»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль – Рівне» (далі ТОВ «Текстиль – Рівне») та пропозицію учасника – переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Євроклінсервіс» (далі – ТОВ «Євроклінсервіс») на предмет відповідності вимогам тендерної документації,
скаргу за номером UA-2021-06-02-011043-b.b2, UA-2021-06-02-011043-b.a4 та
UA-2021-06-02-011043-b.c6, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.08.2021 №19678-р/пк-пз, від 17.08.2021 №18844-р/пк-пз та від 21.09.2021 №21456-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.11.2021 № ЦЗВ–02-05321-01, додаткову угоду до договору від 12.11.2021 №1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 14.12.2021. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євроклінсервіс» (повідомлення від 27.10.2021 № ЦЗВ – 1811/4415) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «Євроклінсервіс» укладено договір від 10.11.2021 № ЦЗВ–02-05321-01.
Період усунення порушень:
28.12.2021 10:52 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.12.2021 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
66e2939841f14c7694f6b86da28f73a8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2021 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Комплекти постільної білизни з бязі (39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-02-011043-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
553fd8dbdb3d43809945f805c79f5d37
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.12.2021 13:21
Опис:
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.