• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Кіндратьєва м. Первомайський

Завершена

12 189 976.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 949.88 UAH
Номер: c02775987c9f4a909ba982cdc7f120a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 16.07.2021 16:31 - 07.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.07.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.07.2021№__________ Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7. UA-2021-06-02-010723-b 02.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, Наказу від 15.04.2020 №710 та принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону. За результатом моніторингу питання обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтованості відхилення тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (нова редакція), затверджену протоколом тендерного комітету від 15.06.2021 №25, тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД», ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», ТОВ «Енерготепло», ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», ТОВ «Данко», Дочірнє іноземне підприємство «ДНІПРОДОР», ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС» (далі - учасник, учасник-переможець), протокол подовження строку розгляду тендерної пропозиції від 02.07.2021 №34, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД» від 09.07.2021 №40, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» від 12.07.2021 №50, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енерготепло» від 12.07.2021 №51, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.07.2021 №52, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» від 13.07.2021 №56, протокол відхилення тендерної пропозиції Дочірнього іноземного підприємства «ДНІПРОДОР» від 13.07.2021 №57, протокол визначення переможця ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС» від 14.07.2021 №72, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2021, договір від 29.07.2021 №36/21-Д на загальну суму 12 121 011,60 грн, додаткова угода від 03.08.2021 №1, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказаний опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, не відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ від 15.04.2020 №710). Крім того встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Також, в ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації обов’язковим є ознайомлення Учасника з проектною документацією об’єкта з підписанням відповідного акту огляду з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі Пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об`єкту, найменування Замовника, дата та час складання та підписання цього акту. Відсутність в пропозиції даного акту є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Однак, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачена об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатом моніторингу питання обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «ДАНКО» та ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОДОР» з підстав, визначених Замовником у протоколах засідання тендерного комітету виконавчого комітету Первомайської міської ради від 13.07.2021№56 та від 13.07.2021 №57 (через не передбачення витрат на цвяхи будівельні, бруски не обрізні з хвойних порід та бітум нафтовий) відхилені неправомірно, оскільки тендерна документація Замовника не містила окремих вимог/заборон щодо порядку формування цінової пропозиції, зокрема, не містила вимог щодо встановлення цін на окремі матеріали та заміну матеріальних ресурсів аналогічними. Отже, відхилення вищезазначених учасників на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону є неправомірним. Також, за результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у тому числі листа-згоди щодо оброблення, використання, поширення та доступ до персональних даних, що наведений у Додатку 7 до тендерної документації. Слід зазначити, що лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у Пропозиції Учасника. Однак, за результатом моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні листи-згоди щодо оброблення, використання, поширення та доступ до персональних даних від Сухачова Олега Володимировича та Сухачова Павла Володимировича, персональні дані яких зазначені у виписці з протоколу загальних зборів учасників ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС». Таким чином встановлено, що відповідно до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник повинен був відхилити учасника процедури закупівлі як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника-переможця, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 29.07.2021 № №36/21-Д.
Період усунення порушень: 06.08.2021 15:06 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2021 15:06

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" 20.08.2021 виконавчим комітетом Первомайської міської ради було подано адміністративний позов до Харківського окружного адміністративного суду на оскарження висновку про результати моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби України.
Дата публікації: 20.08.2021 17:55

Запити/Пояснення