-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання будівель
Завершена
4 413 867.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 138.00 UAH
мін. крок: 1% або 44 138.00 UAH
Номер:
a19a211ee1684635967c741b721aa941
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-21-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2021 00:00
Період моніторингу:
22.07.2021 16:44 - 13.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 №425
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 №425 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-06-02-010617-b, 02.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Головного управління ДПС у Вінницькій області (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи у червні 2021 року, вимоги про усунення порушення UA-2021-06-02-010617-b.b2 та UA-2021-06-02-010617-b.b1 від 05 липня 2021 року, рішення замовника від 09 липня 2021 року, тендерну пропозицію ФОП «Бикодьоров Олег Анатолійович», рішення уповноваженої особи від 29 червня 2021 року №28, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, вимога про усунення невідповідностей, договір про закупівлю від 15 липня 2021 року №11, повідомлення про внесення змін до договору, рішення уповноваженої особи від 16 липня 2021 року №169 та пояснення від 27 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-7 «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною» не підтверджено.
Період усунення порушень:
12.08.2021 16:14 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2021 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
1b439103d950421db409c8f5d6f785e9
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.07.2021 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання будівель (ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-02-010617-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
37898c437d8f4d38ae0291a45549f14e
Назва:
Пояснення на запит Моніторингу
Дата опублікування:
27.07.2021 16:35
Опис:
Пояснення на запит від 23.07.2021 року по Моніторингу (UA-M-2021-07-21-000011) до закупівлі “Послуги з прибирання будівель (UA-2021-06-02-010617-b)”, оголошеної 02.06.2021 року(Рішення Уповноваженої особи №25 від 01.06.2021)
1. Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, та відповідно шляхом отримання цінових пропозицій надавачів даних послуг. Так, відповідно отримано 4-х цінових пропозицій (Додаток 1):
- ТОВ “Крістал Клін” 4 719 267,70 грн.;
- ТОВ “ВІННИЦЯСОЦСЕРВІС” 4 219 600,00 грн.;
- Клінінгова компанія “CLEАN HOUS” 4 361 604,00 грн.;
- ФОП Штимпура Л.В. 4 355 000,00 грн,
відповідно, очікувана ціна за одиницю становить 4 413 867,93 грн.
Станом на 02.06.2021 року Офіційний курс НБУ Євро - 33,5335 грн., відповідно очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує 133 000 євро (4 459 955,5 грн.).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались на підставі:
- 26-ти службових записок керівників відокремлених структурних підрозділів Головного управління ДПС у Вінницькій області, що до необхідних площ прибирання внутрішніх приміщень адміністративних будівель Головного управління ДПС у Вінницькій області, та відповідно і прибудинкових тереторій;
- предмет обслуговування, перелік послуг та періодичність надання послуг визначались відповідно до реальних потреб в прибиранні та на підставі багаторічного досвіду посадових осіб, що здійсювали контроль за прідтриманням відповідних санітарних норм в приміщеннях Головного управління ДПС у Вінницькій області;
- також при визначенні технічного завдання до даного предмета закупівлі використовувалисть такі нормативно-правові акти України: Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами), Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII (із змінами), Закон України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР (із змінами), Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (із змінами), Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 25 грудня 2013 року №603 (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» (зі змінами).
3. Обгрунтування техічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщенно 02.06.2021 року, на офіційному сайті Головного управління ДПС у Вінницькій області за посиланням:
https://vin.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/473104.html.