• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

постільна білизна

Торги відмінено

1 246 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 470.00 UAH
Номер: a57f65b663db4f03aa889e55927d51af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.08.2021 10:52 - 31.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 04.08.2021 №398 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2021 № 398 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 4. UA-2021-06-02-005621-c, ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю, яка проводиться Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо порядку розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини одинадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону (відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «13» серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконання рішення Уповноваженого органу. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, що оформлено протоколом від 02.08.2021 (із змінами внесеними протоколом від 08.06.2021); рішення постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження) від 27.07.2021 № 17152-р/пк-пз; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2021 №1; протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2021 №2; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2021 №3, рішення уповноваженого органу від 27.07.2021 №17152. Моніторингом встановлено, що Замовником торгів на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2021 №1 було відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Ярослав» на підставі пункту 2 частини першої статті 31Закону, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дослідженням правильності відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Ярослав» порушень не встановлено. В подальшому Замовником торгів, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2021 №2, відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К», на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дослідженням правильності відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» порушень не встановлено. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2021 №3 Замовником було визначено переможцем торгів тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМ.ТЕКС». Проте, рішенням органу оскарження зобов’язано скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМ.ТЕКС» переможцем торгів, оскільки його тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Замовником відповідно до протоколу від 02.08.2021 №4 було скасовано рішення (протокол від 05.07.2021 №3) про визнання переможцем торгів тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМ.ТЕКС». Крім того, відповідно до інформації електронної системи закупівель Замовником скасовано рішення (протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2021 №1 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2021 №2) про відхилення тендерних пропозицій Приватного підприємства «Ярослав» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К», та повторно розпочато розгляд тендерних пропозицій Приватного підприємства «Ярослав» та ТОВ «Епіцентр К», чим не дотримано вимоги частини одинадцятої статті 29 Закону, де вказано, що разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 13.08.2021 15:21 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2021 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Так, у зв’язку з тим, що рішенням Антимонопольного комітету було зобов’язано Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМ.ТЕКС» переможцем торгів, нами таке рішення було виконано відповідно до вимог Закону. Проте, у зв’язку з вищезазначеними діями електронний майданчик «e-tender» автоматично (без нашої участі) повернув процедуру знову до розгляду тендерних пропозицій Учасників (Приватного підприємства «Ярослав» та ТОВ «Епіцентр К), тобто зумовив їх повторний розгляд. Таким чином, для виконання рішення Антимонопольного комітету Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради було вимушене розглядати повторно пропозиції Учасників через дії електронного майданчика «e-tender», чим спричинило, на думку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області порушення частини одинадцятої статті 29 Закону. Ураховуючи викладене, на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-02-005621-c від 13 серпня 2021 року, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради вчиняє дії щодо усунення виявлених порушень відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону (відміна торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних
Дата публікації звіту: 17.08.2021 09:07