• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільний автобус

Завершена

1 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Номер: 49f7d4d590f44db5b85c59416bfaf359
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-10-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 10.08.2021 11:06 - 03.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.08.2021 № 458 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 10.08.2021 № 458 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-02-006507-b, 02.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати виявлені порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти Жашківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 02.06.2021 № 123, зі змінами, затвердженими протокольним рішенням тендерного комітету від 16.06.2021 № 143 (далі – тендерна документація); звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.06.2021, та відповідь на нього, оприлюднена 10.06.2021; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОГРАД -2007» (далі – ТОВ «АВТОГРАД-2007»); протокол засідання тендерного комітету від 26.07.2021 № 173; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ТОВ «АВТОГРАД-2007» 26.07.2021 відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 06 серпня 2021 року № 386; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення, отримані від Замовника 13.08.2021 в електронній системі закупівель. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник не надав протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту органу державного фінансового контролю через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) щодо всіх питань, зазначених у запиті. Зокрема, пояснення, отримані від Замовника 13.08.2021 в електронній системі закупівель, не містять інформацію щодо поставленого питання: чи забезпечено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ТОВ «АВТОГРАД-2007» не відхилена, якщо він не надав у спосіб, зазначений у пункті 5.5.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме встановлених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 20.08.2021 14:55 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2021 14:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, відділом освіти Жашківської міської ради здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: 1) прийнято рішення (протокол тендерного комітету від 26.08.2021 №194) про розірвання Договору про закупівлю від 06.08.2021 № 386, укладеного між відділом освіти Жашківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОГРАД-2007»; 2) підготовлено супровідний лист від 26.08.2021 №977 та додаткову угоду щодо розірвання Договору та направлено її засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватися вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.08.2021 10:59

Запити/Пояснення