-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковськ Дніпропетровської області»
Завершена
20 948 149.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 740.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 104 740.75 UAH
Номер:
492d6b4d1281470a9da6f4cf09cf70b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 20:40 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
23.08.2022 № 226
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.08.2022 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2021-06-02-002235-b 02.06.2021 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, частини другої статті 24 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Автомагістраль - Південь», ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 25.06.2021, договір підряду від 14.07.2021 №94 (далі-Договір), додаткові угоди від 14.07.2021 № 1, від 21.07.2021 № 2, від 12.08.2021 № 3, від 22.11.2021 № 4, від 21.12.2021 № 5, від 18.01.2022 № 6 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.08.2022.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, моніторингом установлено, що тендерна документація містить посилання на норми Закону №922, які не відповідають його чинній редакції, зокрема: у пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону №922.
Крім того, на порушення вимог частини другої статті 24 Закону №922 тендерна документація не містить інформації, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Згідно з частиною 15 статті 29 Закону №922, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. За результатами аукціону найменшою остаточною тендерною пропозицією у сумі 19 635 949,65 грн. визнана пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ». Відповідно до протоколу (рішення) уповноваженої особи Замовника від 25.06.2021 № 10-06, прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель з дотриманням норми частини 1 статті 10 Закону. Договір з визначеним учасником – переможцем укладений від 14.07.2021 №94.
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль - Південь» порушень у діях Замовника не встановлено.
Період усунення порушень:
13.09.2022 21:11 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 21:11
Запити/Пояснення
Номер:
fe61d9937d7a483b901d2cd3bc0a27f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2022 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-02-002235-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
8664963bf38840b194e8da5822a00a20
Назва:
Про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-06-02-002235-b
Дата опублікування:
31.08.2022 18:47
Опис:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради в своїй діяльності керується виключно законодавчо-правовими актами в тому числі з виконанням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо розгляду запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-002235-b) та надання пояснень стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенню очікуваної вартості повідомляємо.
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 10.08.2004 № 150 необхідні передбачувальні роботи за зазначеним вище об’єктом віднесені до капітального ремонту, що потребує розробки проєктної документації та її експертизи.
Згідно з п. 4 Порядку № 560, проєкти будівництва/капітального ремонту, що реалізуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (крім випадків, передбачених законодавчими актами), щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю до 120 млн грн, затверджують державні підприємства, установи та організації, виконавчі органи сільських, селищних та міських рад. Перед затвердженням проєктної документації на будівництво, у тому числі з капітального ремонту, здійснюють її експертизу, зважаючи на вимоги Порядку № 560.
Проєктна документація — комплекс документів, які розкривають сутність проекту, містять обґрунтування його доцільність й можливість бути реалізованим у відповідності з нормами та стандартами; визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення; кошториси об’єктів будівництва. Тому проектно-кошторисна документація є документальним обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенню очікуваної вартості.
Розробкою проєктної документації займаються спеціалізовані організації, що мають ліцензію на право проведення таких робіт. Взаємовідносини бюджетної установи (замовника) та виконавця (проєктувальника) оформляються договором (контрактом) на проєктні роботи.
Замовником, укладено договір № 71 від 08.04.2021 року щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковську, Дніпропетровської області" з отриманням позитивного звіту (інформацію оприлюднено в електронній системі за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-09-001242-a);
Тож по першому питанню повідомляємо обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості Замовнику слугує розроблена та така, що отримала позитивний Експертний звіт проектно-кошторисна документація.
По другому питанню повідомляємо.
На виконання вимог пункту першого частини четвертої постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником на офіційному сайті оприлюдненно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувану вартість та/або розміру бюджетного призначення, з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://novomoskovsk-rada.dp.gov.ua/ua/pro-misto/zakupivli.
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Номер:
7690b45f9fd4496c90d43c0bed3c352d
Назва:
Про непогодження з висновком у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-06-02-002235-b
Дата опублікування:
15.09.2022 16:27
Опис:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради в своїй діяльності керується виключно законодавчо-правовими актами в тому числі з виконанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Щодо розгляду запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-002235-b) та виявлених порушень повідомляємо.
За першим зауваженням повідомляємо. Оскільки у пункті 2 розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначена інформація відповідно до статті 24 Закону, абзац другий та третій містить інформацію чинну на момент оголошення закупівлі – «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Дійсно Замовником помилково зазначена норма «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», що не є чинною, але є такою, що не призводить до жодних негативних наслідків, є похибкою і не суперечить жодній нормі чинного законодавства, тим паче порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону.
Стосовно другого зауваження повідомляємо. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель») та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року.
Так в п.2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» Наказу № 680 від 13.04.2016р.зазначено – «Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником» та не міститься інформації, що у разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру, а зазначено наступне: «замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів;
зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації;
зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону».
Також зазначаємо, відповідно до листа Мінекономіки від 29.11.2021 р. № 3702-06/56323-06 “Щодо примірної тендерної документації” надано приклад тендерної документації де в п.2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» зазначено «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Закон України «Про публічні закупівлі» яким керується в своїй діяльності Замовник містить вимоги та імперативні норми, так наявна стаття 22 де зазначається перелік обов’язкової інформації, що має бути зазначена в тендерній документації, управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради дотримані вимоги та норми Закону.
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.