• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковськ Дніпропетровської області»

Завершена

20 948 149.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 740.75 UAH
Номер: 492d6b4d1281470a9da6f4cf09cf70b7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.08.2022 20:40 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.08.2022 № 226 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 226 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2021-06-02-002235-b 02.06.2021 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, частини другої статті 24 Закону №922. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Автомагістраль - Південь», ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 25.06.2021, договір підряду від 14.07.2021 №94 (далі-Договір), додаткові угоди від 14.07.2021 № 1, від 21.07.2021 № 2, від 12.08.2021 № 3, від 22.11.2021 № 4, від 21.12.2021 № 5, від 18.01.2022 № 6 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.08.2022. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, моніторингом установлено, що тендерна документація містить посилання на норми Закону №922, які не відповідають його чинній редакції, зокрема: у пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону №922. Крім того, на порушення вимог частини другої статті 24 Закону №922 тендерна документація не містить інформації, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Згідно з частиною 15 статті 29 Закону №922, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. За результатами аукціону найменшою остаточною тендерною пропозицією у сумі 19 635 949,65 грн. визнана пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ». Відповідно до протоколу (рішення) уповноваженої особи Замовника від 25.06.2021 № 10-06, прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель з дотриманням норми частини 1 статті 10 Закону. Договір з визначеним учасником – переможцем укладений від 14.07.2021 №94. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль - Південь» порушень у діях Замовника не встановлено.
Період усунення порушень: 13.09.2022 21:11 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2022 21:11

Запити/Пояснення