-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Національний класифікатор України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий; 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий; 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий; 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації; 13735 Разове опаковання для стерилізації;16754 Папір для реєстрації електрокардіограм;16754 Папір для реєстрації електрокардіограм;16754 Папір для реєстрації електрокардіограм; 35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролю стерилізації; 35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролю стерилізації)
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
Номер:
43c61b4d0e984c599767df91b7a72782
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2022 00:00
Період моніторингу:
11.08.2022 11:28 - 02.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2022 № 22-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.08.2022 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-01-008638-b від 01.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини дев’ятої статті 41 Закону та пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства «Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.06.2021 №35 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями від 04.06.2021 та відповідь Замовника від 08.06.2021, звернення щодо усунення порушення від 30.06.2021 номер UA-2021-06-01-008638-b.b1 та відповідь Замовника від 03.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Мега-Спектр» та фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 25.06.2021 №36 та № 37, від 02.07.2021 №39, договір про закупівлю від 14.07.2021 №09-Т/21, відповідь Замовника від 23.08.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.08.2022.
В ході проведення моніторингу Управлінням через електронну систему закупівель оприлюднено 12.08.2022 запит Замовнику щодо надання пояснень.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником надано відповідні пояснення 23.08.2022 тобто на сьомий робочий день, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на виконання вимог частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання, Замовник має обов’язок щодо оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю.
Так, відповідно до пункту 3.1 Договору сума Договору складає 261 820,00 гривень, пункту 5.1 Договору строк поставки – до 31.12.2021 та пункту 10.1 Договору строк його дії спливає до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з інформацією Замовника, наданою на запит Управління від 12.08.2021, оплата зобов’язань по вказаному договору проведена Замовником в період з січня 2021 по грудень 2021 на загальну суму 261 820,00 гривень, товар поставлено в період з січня 2021 по грудень 2021 на загальну суму 261 820,00 гривень.
Тобто, умови Договору від 14.07.2021 №09-Т/21 були виконані у повному обсязі.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю Замовником має бути оприлюднений протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання, а саме до 01.02.2022.
Таким чином, неоприлюднення звіту про виконання Договору протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку його дії призвело до порушення Замовником вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
25.08.2022 16:13 - 09.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2022 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
10cf2a4ed9e249d782abb87858468d0d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2022 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі медичного обладнання та вироби медичного призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-008638-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3) Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 14.07.2021 №09-Т/2021, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.