-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по збиранню врожаю
Строк надання послуг:Відповідно заявок Замовника, не пізніше 10.09.2021р.; Місце надання послуг:Вінницька область, Тростянецький район, Новоободівська сільська рада, Вінницька область, Тростянецький район, Верхівська сільська рада
Завершена
576 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 880.00 UAH
Номер:
b0edfb7b04034e9988e8b53e06741793
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 15:48 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2021 №464
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2021 №464
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15.UA-2021-06-01-008177-b 01.06.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Науково-дослідного господарства «Агрономічне» Вінницького національного аграрного університету (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 01 червня 2021 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції СТОВ «Подільська Зоря» та ПП «УКРАГРО ТТ», протокол засідання тендерного комітету від 14 липня 2021 року №63, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29 липня 2021 року №68, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення від 17серпня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.08.2021 13:28 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 13:28
Запити/Пояснення
Номер:
da1c100b144d4afd896a3ad030eb8918
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.08.2021 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по збиранню врожаю (ДК 021:2015: 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-01-008177-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3e2cd64eff4c4778bdf4cae6cdc81470
Назва:
Надання пояснень на запит від 13.08.2021р.
Дата опублікування:
17.08.2021 16:48
Опис:
Об’єм послуг розраховувався виходячи із засіяної площі земель. В результаті аналізу вартості послуг по збиранню ярої пшениці (не менше 3-ох постачальників) було визначено діапазон цін, який становив від 1300,00-1700,00 грн. з ПДВ за 1 га зібраної площі. Врахувавши вимоги які висувалися до учасників, а саме: забезпечення пальним, забезпечення технічного обслуговування, охорону сільськогосподарської техніки, харчування та проживання працівників, тендерним комітетом було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, яка становила 576000,00 грн. з ПДВ за 360 га площі посіву. За результатом аукціону договір був підписаний на суму 570006,72 грн. з ПДВ, із розрахунку 1583,35 грн. за 1 га.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/assets/images/content/dokPDF/fin-dok/obgryntyv_pshenuzya.pdf