-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали)
Завершена
7 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
Номер:
1e79eb8d4eb643e69a852b4e74a432b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 16:15 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 610
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-01-002641-c, 01.06.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-12-005598-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛІТА 2021» та товариства з обмеженою відповідальністю «КГ ЕНЕРДЖІ»; протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей до 27.07.2021 та опублікований учасником ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» документ на виконання вказаної вимоги, повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ТОВ «АЛІТА 2021» після аукціону документи та інформацію; договір на закупівлю товару від 28.09.2021 №21/170-Т, опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
26.10.2021 15:53 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
d5cd452bf712403bbcb354e891b425ee
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
Дата: 06.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-01-002641-c, яка проводилась Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі за ID: UA-2021-06-01-002641-c ТОВ «АЛІТА 2021» прийнято 16.08.2021 (протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021, який опубліковано в електронній системі закупівель 16.08.2021).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі договір на закупівлю товару №21/170-Т укладено 28.09.2021, тобто на 43 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати (з відповідним документальним підтвердженням) обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6ac0371718da495291edc8bde7628d9c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2021 19:11
Опис:
Відповідно до наказу від 05.10.2021 № 610 Західним офісом Держаудитслужби прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: за кодом ДК 021:2015 -44110000-4 – «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали) у Державному підприємстві «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – ДМ «МТП «Чорноморськ») за адресою: м. Чорноморськ, вул. Праці, 6 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-01-002641-c).
Підстава для здійснення моніторингу закупівлі: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
06.10.2021 року надійшов запит замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель про надання пояснень.
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, ДП «МТП «Чорноморськ» вважає за доцільне надати наступні пояснення.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Із зазначеною інформацією можна ознайомитись на сайті ДП «МТП «Чорноморськ» за посиланням https://seaport.com.ua/pub_info_2021/943-nformacya-pro-obruntuvannya-tehnchnih-yaksnih-harakteristik-predmetv-zakupvl-ta-yih-ochkuvanoyi-vartost.html
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сайті ДП «МТП «Чорноморськ» https://seaport.com.ua/pub_info_2021/943-nformacya-pro-obruntuvannya-tehnchnih-yaksnih-harakteristik-predmetv-zakupvl-ta-yih-ochkuvanoyi-vartost.html
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
ДП «МТП «Чорноморськ», керуючись рекомендаціями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» розміщує на власному сайті за своєї ініціативи інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі з метою забезпечення прозорості закупівельного процесу.
3. Надати (з відповідним документальним підтвердженням) обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору.
Рішення про намір укласти договір по закупівлі за ідентифікатором: № UA-2021-06-01-002641-c оприлюднене в електронній системі закупівель 16.08.2021 року. Таким чином, згідно з тендерною документацією, строк укладання договору - до 05.09.2021 року.
У зв’язку із тривалою процедурою узгодження договору підрозділами Замовника, пов’язаною із скороченим робочим тижнем, введеним на підприємстві, станом на 02.09.2021 договір з боку Замовника не підписано та не направлено на підписання контрагенту, що в свою чергу унеможливлює укладання договору в термін, що не перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч. 6 статті 33 Закону, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
З метою захисту прав Переможця закупівлі, враховуючи, що затримка із підписанням договору виникла внаслідок довготривалої процедури узгодження з боку Замовника, вважаємо що подовження терміну укладання договору є обґрунтованим.
Таким чином, відповідно до Закону, у Замовника наявні достатні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Переможцем процедури закупівлі - ТОВ «АЛІТА 2021», за умови підтвердження Переможцем процедури закупівлі, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом визначеного терміну.
Враховуючи зазначене, на підставі протоколу ТК від 02.09.2021 вирішено подовжити строк для укладання договору про закупівлю з Переможцем процедури закупівлі - ТОВ «АЛІТА 2021» до 60 днів від дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
На електронну пошту Замовника надійшов лист від 04.09.2021 №21/05 щодо підтвердження терміну дії його пропозиції.
Копію протоколу ТК та листа Переможця ТОВ «АЛІТА 2021» надаємо до пояснення.
Враховуючи вищевикладене ДП «МТП «Чорноморськ» вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Номер:
1341259b1e0c48fda1d59c0ebb24e5c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2021 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2021 00:00
Опис:
Дата: 22.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-01-002641-c, яка проводилась Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійською мовою закупівлі (ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником опубліковано річний план закупівлі на 2021 рік за предметом «ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали)», ідентифікатор річного плану: UA-P-2021-05-12-005598-a, згідно з яким очікувана вартість закупівлі становить 9 000 000,00 гривень.
Відповідно до вказаного вище ідентифікатора річного плану Замовником, 21.05.2021 оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали) (ID закупівлі: UA-2021-06-01-002641-c) з очікуваною вартістю 7 500 000,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини невідповідності розміру очікуваної вартості у річному плані та суми очікуваної вартості зазначеної в оголошенні проведення закупівлі?
2. Чи вносились Замовником зміни до річного плану закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.