-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція спортивного ядра стадіону «Локомотив» по вулиці Сагайдачного, 5-В в місті Ковелі Волинської області
Завершена
22 825 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 230 000.00 UAH
Номер:
3dd142735fd3436b8c1d1eee50abfd61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 14:46 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 512
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 №512
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-01-006866-b від 01.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, в подальшому не допускати порушень норм законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.08.2021.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 01.06.2021 №35 (зі змінами від 15.06.2021 №43); тендерні пропозиції учасників торгів приватного підприємства «РЕМ БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «ОСНОВА БУД ПЛЮС» та товариства з обмеженою відповідальністю «Бетон Брук Сервіс»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2021 № 46, від 01.07.2021 №47 та від 06.07.2021 №51; повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2021, договір підряду від 20.07.2021 №110, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 25.08.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-06-01-006866-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Період усунення порушень:
01.09.2021 13:23 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2021 13:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обгрунтування оприлюднено на офіційному сайті головного розпорядника коштів Ковельської міської ради в розділі "Публічна інформація в галузі комунального господарства", ознайомитись з яким можна за посиланням:
http://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Дата публікації звіту:
07.09.2021 08:40
Запити/Пояснення
Номер:
51e0065446214cccb70773b31957cd6d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Реконструкція спортивного ядра стадіону «Локомотив» по вулиці Сагайдачного, 5-В в місті Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-006866-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
42926ffd1e05463a8d200209943bc815
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.08.2021 15:07
Опис:
В позитивному експертному звіті від 20.11.2020 №20/476-11/20/А ТОВ «Перша Приватна Експертиза» щодо розгляду проектної документації за робочим проектом “Реконструкція спортивного ядра стадіону «Локомотив» по вулиці Сагайдачного, 5-В в місті Ковелі Волинської області” обумовлено, що “за результатом розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та загальна кошторисна вартість об’єкту будівництва не змінилася”. При цьому, до затвердження рекомендовано вартість будівництва в розмірі 23651104 грн., що і стало підставою для формування бюджетного призначення і в послідуючому - очікуваної вартості предмета закупівлі, яка склала 22825000 грн. (без врахування витрат на розробку ПКД, проведення експертизи, авторський та технічний нагляди). Технічні вимоги та характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації зформовані на підставі та з врахуванням розробленої проектно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування ліцензованих робіт та сертифікованої продукції для досягнення якісного результату по неординарному об’єкту будівництва. Одночасно, з інформацією по закупівлі можна ознайомитись на сайті головного розпорядника коштів в розділі “Тендерні закупівлі” за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-01-006866-b.