• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт місць для паркування автомобілів по вул. Павла Нірінберга (вул. Баумана),в районі буд.№№1-3б

Завершена

704 468.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 044.69 UAH
Номер: 4f6861adb30e48988fc4e5a97b4881e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.09.2021 15:42 - 23.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.09.2021 № 508 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2021 № 508 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2021-06-01-002982-b 01.06.2021 Комунальне підприємство "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради ( код ЄДРПОУ 23357437 ) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР умовам Проекту договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-06-01-002288-b комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ", рішення уповноваженої особи Замовника про підтвердження учасника від 25.06.2021, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.06.2021, договір про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР, додаткову угоду від 29.09.2021 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю від 30.09.2021, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 12.10.2021. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 1.1.6. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція повинна складатися з остаточної редакції викладеної замовником, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (на кожному аркуші)*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що умови укладеного договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" (далі Проект договору), а саме: - умови, що визначені у пунктах 1.5., 1.6. Розділу 1 Проекту договору відсутні у договорі про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР; - умови, що визначені у пунктах 3.3., 3.4., 5.2.3 Розділу 3, 5 Проекту договору відсутні у договорі про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР; - умови оплати, які визначені у пункті 3.6. Розділу 3 Проекту договору відрізняються від умов оплати, які визначені у пункті 3.8. Розділу 3 договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР; - зміст пункту 6.6. Розділу 6 Проекту договору відсутній в Розділі 6 договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Крім цього, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 13.1. проекту договору Додаток 2 «Технічні вимоги/завдання» є невід’ємною частиною цього договору. Водночас, у Додатку 2 до проекту договору «Технічні вимоги/завдання» Замовником зазначено, що умови проекту договору не є остаточними і вичерпаними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником переможцем торгів. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення і коригування умов договору під час укладання договору з учасником переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником розірвано договір про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР шляхом укладання додаткової угоди від 29.09.2021 № 1. Також, в електронній системі закупівель оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю від 30.09.2021.
Період усунення порушень: 20.10.2021 10:26 - 03.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2021 10:26

Запити/Пояснення