-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт місць для паркування автомобілів по вул. Павла Нірінберга (вул. Баумана),в районі буд.№№1-3б
Завершена
704 468.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 044.69 UAH
мін. крок: 1% або 7 044.69 UAH
Номер:
4f6861adb30e48988fc4e5a97b4881e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2021 00:00
Період моніторингу:
29.09.2021 15:42 - 23.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.09.2021 № 508
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.09.2021 № 508
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-06-01-002982-b 01.06.2021 Комунальне підприємство "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради ( код ЄДРПОУ 23357437 ) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР умовам Проекту договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-06-01-002288-b комунального підприємства «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ", рішення уповноваженої особи Замовника про підтвердження учасника від 25.06.2021, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.06.2021, договір про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР, додаткову угоду від 29.09.2021 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю від 30.09.2021, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 12.10.2021.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 1.1.6. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція повинна складатися з остаточної редакції викладеної замовником, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (на кожному аркуші)*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що умови укладеного договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" (далі Проект договору), а саме:
- умови, що визначені у пунктах 1.5., 1.6. Розділу 1 Проекту договору відсутні у договорі про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР;
- умови, що визначені у пунктах 3.3., 3.4., 5.2.3 Розділу 3, 5 Проекту договору відсутні у договорі про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР;
- умови оплати, які визначені у пункті 3.6. Розділу 3 Проекту договору відрізняються від умов оплати, які визначені у пункті 3.8. Розділу 3 договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР;
- зміст пункту 6.6. Розділу 6 Проекту договору відсутній в Розділі 6 договору про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Крім цього, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 13.1. проекту договору Додаток 2 «Технічні вимоги/завдання» є невід’ємною частиною цього договору.
Водночас, у Додатку 2 до проекту договору «Технічні вимоги/завдання» Замовником зазначено, що умови проекту договору не є остаточними і вичерпаними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником переможцем торгів.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення і коригування умов договору під час укладання договору з учасником переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником розірвано договір про надання послуг від 07.07.2021 №16 ПР шляхом укладання додаткової угоди від 29.09.2021 № 1. Також, в електронній системі закупівель оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю від 30.09.2021.
Період усунення порушень:
20.10.2021 10:26 - 03.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2021 10:26
Запити/Пояснення
Номер:
0153a0bcad0d4c2f994303cb9b194a2c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту місць для паркування автомобілів по вул. Павла Нірінберга (вул. Баумана),в районі буд.№№1-3б, код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-002982-b ), яку проведено КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям Замовником у пункті 2 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації визначено, що учасником у складі пропозиції надається Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі її використання), що містить інформацію про наявність техніки та обладнання які необхідні для надання послуг відповідно до, вимог технічного завдання (Додаток 5).
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів, а у випадку якщо техніка орендована - копії договорів оренди (надання послуг), погодження власника техніки на використання наданої учаснику в оренду техніки для надання послуг за цією закупівлею, протягом всього строку дії договору про закупівлю, а також копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає балансову або інвентаризаційну відомість.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" надав договірну ціну, яку визначено відповідно до ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1, у пунктах 7, 9, 11, 13, 16 у розділах ІІ, ІІІ яких передбачив для виконання послуг, зазначених у технічному завданні (Додаток 5), будуть використовуватися, зокрема автогрейдери середнього типу, потужність 69 кВт [135 к.с.], котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 13 т, машини поливально-мийні, місткість 6000л, трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [106 к.с.], машини шліфувальні електричні. При цьому у пунктах 7, 11 зазначено обґрунтування ціни експлуатації машин «Оренда». Проте, у інформаційній довідці про наявність техніки та обладнання від 16.06.2021 №21/05-14/23 відсутні вищезазначена техніка та обладнання які необхідні для надання послуг відповідно до, вимог технічного завдання.
Крім цього, учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" в складі тендерної пропозиції на вищезазначені машини та механізми, які визначені у підсумковій відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1, у пунктах 7, 9, 11, 13, 16 у розділах ІІ, ІІІ не надав копії технічних паспортів, копії договорів оренди (надання послуг), погодження власника техніки на використання наданої учаснику в оренду техніки для надання послуг за цією закупівлею, протягом всього строку дії договору про закупівлю, а також копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.
Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" не відповідала умовам абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підлягала відхиленню.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ", визнав його переможцем та уклав з ним договір?
4. У пункті 4 Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначені документи які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції передбачених ст. 17 Закону, зокрема оригінал довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, у якому учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону (з зазначенням кожного пункту).
Отже Замовник зазначив спосіб надання документального підтвердження відсутності підстав у тому числі передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону шляхом надання довідки в довільній формі.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі (до переліку документів як до учасника) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, визначених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.11.2016 № 1256 (далі Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018, довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальнопроцесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у переліку документів для учасника процедури закупівлі не вірно визначено документальне підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення з цього питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх офіційне документальне підтвердження.