• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція існуючого майданчика під спортивний майданчик зі штучним покриттям (штучною травою) розміром 42*22 м по вул. Миру у с. Міженець Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Торги не відбулися

1 644 574.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 222.87 UAH
Номер: 8be79c49594e46b1b3a77fd959e72452
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 23.06.2021 15:40 - 16.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2021 № 410 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.06.2021 № 410. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-28-001671-c, 28.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК» та визначення переможця тендеру встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК», а також дотримуватись у подальшому вимог наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, спорту та туризму Добромильської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-28-001690-a), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК», протокол засідання тендерного комітету від 15.06.2021 №156, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону документи ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК», як переможцям торгів, на виконання вимог статті 17 Закону. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Відповідно до вимог частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. За нормою частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, наведених у вказаній частині цієї статті Закону. Відповідно до п.5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації Замовника кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження учасниками передбачені цим розділом та в Додатку 1 до цієї документації. У пункті 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» з наведенням переліку документів, які учасник повинен надати на підтвердження його відповідності вказаному критерію, а також вказано, що учасник повинен мати власне або орендоване основне обладнання, необхідне для виконання робіт; а у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт/договір оренди, лізингу тощо. Згідно з пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг) та, у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах - надати копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт або договір лізингу тощо. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником тендеру ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК» надано у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначено про наявність обладнання і механізмів, які будуть залучені до виконання робіт, а саме: щітки розчісувальні, пристрій для рокрою килимів, пристрій для врізання розмітки, апарат зварювальний, компресор, а також самоскид та екскаватор субпідрядника ФОП Войт О.В. Водночас, відповідно до Додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника, а також Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 при виконанні робіт за предметом закупівлі передбачено використання автогрейдерів, бульдозерів, електростанції пересувної, котків дорожніх самохідних, крана, машини поливально-мийної, трактора на пневмоколісному ходу, установки для зварювання ручного дугового, міксера EM1-950 E-2 REBIR, ямокопача. Проте у довідці про наявність обладнання і механізмів, наданої ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК» зазначені будівельні машини і механізми відсутні, відповідні підтверджуючі документи щодо наявності (у власності, на праві оренди чи відповідно до чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг) в учасника вищевказаних машин і механізмів не надано. Крім цього, згідно з пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям за 2019 рік або за 2020 рік (подається як мінімум 3 копії завершених або введених в експлуатацію за підтвердженням Замовників та завірених учасником договорів, мінімум 2 (два) з яких мають бути з Замовником державної або комунальної форми власності, мінімум 2 (два) з яких з дотриманням обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття, вказаного в технічному завданні цієї документації, а також мінімум 1(один) з яких повинен бути виконаний в населеному пункті, згідно переліку зазначеному в ПКМУ № від 11 серпня 1995р. № 647 та оригінали позитивних листів – відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих не раніше травня 2021 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організації, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. Учасником тендеру ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК» надано довідку, в якій зазначено про виконання для Старосамбірської районної ради робіт по реконструкції майданчика зі штучним покриттям в м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького та відповідний договір від 26.06.2019 № 1, укладений з Старосамбірською районною радою. Водночас, ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК» в складі тендерної пропозиції надано відгук від 01.06.2021 № 852/02-23 щодо виконання робіт по реконструкції майданчика зі штучним покриттям в м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, який виданий виконавчим комітетом Старосамбірської міської ради, а не організацією, зазначеою в довідці про виконання аналогічних договорів (Старосамбірська районна рада). Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та опубліковано повідомлення про намір укласти з ним договір. Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проведеним аналізом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК», у визначений Законом термін не надано Замовнику документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТзОВ «НОВИЙ ТАРТАК», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2 і 8 частини першої).
Період усунення порушень: 05.07.2021 14:40 - 20.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2021 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунено порушення
Дата публікації звіту: 07.07.2021 12:36