-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)»
«код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)»
Завершена
9 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 000.00 UAH
Номер:
7ddf27d5dbe2454ead37c7e3a81e6fb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-23-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2021 00:00
Період моніторингу:
23.07.2021 14:44 - 14.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-05-28-008674-b 28.05.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медтехника - Кривий Ріг» установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відображення закупівлі у річному плані, виконання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант»; розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відображення закупівлі у річному плані, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі – ТОВ «Медгарант»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медтехника - Кривий Ріг» (далі – ТОВ «Медтехника - Кривий Ріг»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.06.2021, 17.06.2021, роз’яснення Замовника від 17.06.2021, 18.06.2021; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 16.07.2021 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2021; договір про закупівлю від 06.08.2021 № 241 (далі – договір); пояснення та документи Замовника, надані 11.08.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації учасники торгів повинні надати копію діючої на момент проведення закупівлі ліцензії ДІВ (на роботу з Джерелами іонізуючого випромінювання).
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Медтехника - Кривий Ріг» містить гарантійний лист, у змісті якого учасник зазначив, що «…томограф комп’ютерний Neuviz ACE Multi-slice CT Scanner, який запропонований до закупівлі буде включений до ліцензії на право провадження господарської діяльності з використання ДІВ на момент постачання томографу, у разі перемоги у торгах».
Інших документів, які підтверджують наявність діючої на момент проведення закупівлі ліцензії ДІВ (на роботу з Джерелами іонізуючого випромінювання) у складі зазначеного учасника відсутні, чим не дотримано вимог пункту 3 Додатку 1 тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Медтехника - Кривий Ріг» як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
17.08.2021 18:37 - 03.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2021 18:37
Запити/Пояснення
Номер:
baf38f3582a34560a79afcade088c1de
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2021 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) очікуваною вартістю 9 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-28-008674-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
5c6e3407877f4a0290dbc1217c0be1bd
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2021 08:58
Опис:
Доброго дня, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області уважно вивчив Ваш Запит на надання пояснень від 2021-08-06 11:26:27 повідомляє наступне:
При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» тендерний комітет залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки лікаря-рентгенолога. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу забезпечення запуску та належного функціонування комп’ютерного томографу.
Комунальним некомерційним підприємством «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників томографів в Україні.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро)
Так, за результатами аналізу системи Прозорро нами було встановлено наступні подібні процедури закупівлі.
При цьому слід враховувати, технічні характеристики апаратів, що закуповується в Україні може суттєво відрізнятися від того, що закуповується нашим закладом.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 21.03.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене згідно запису за номером 12901450000000638 від 21.03.2019 року в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадцьких формувань, Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)». Комунальне некомерційне підприємство «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Номер:
781883892c994ec0a78a5e610b815c38
Назва:
Відповідь на висновок про перевірку
Дата опублікування:
20.08.2021 16:04
Опис:
КНП" Любарська лікарня" Любарської селищної ради підготовлено відповідь на висновок про перевірку правильності проведення тендерної закупівлі