• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з улаштування поточного ремонту доріг с.Коробочкине Чугуївського району Харківської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 6dd2aa773a6a408fb4c78c45c1391ac0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2021 17:37 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 07.07.2021 294 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2021 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2021-05-28-006813-b 28.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧКАЛОВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ – 2013» (далі – Замовник) від 08.06.2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Торгівельно – виробнича компанія ЕРКОНТРЕЙД» та ФОП «КІСЛЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 18.06.2021 року №1, № 2, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2021 року, договір від 06.07.2021 № 06/07-21/1, запит щодо надання пояснень від 09.07.2021, відповідь Замовника на запит щодо надання пояснень від 14.07.2021. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до умов пункту 1 Додатку 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а саме: довідку складену у довільній формі, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання та технологій, які будуть використані при виконанні послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування – власне, орендоване чи залучене. Однак, учасником у складі тендерної документації подано довідку від 08.06.2021 року № 24-ТП про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, яка не містить даних про машини, механізми, обладнання та технології, якими буде виконуватися транспортування матеріалу (щебінь б/в, фракція 0-60) до місця проведення робіт (відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації), що не відповідає умовам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, слід зазначити, що учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 08.06.2021 року № 5-ТП, в якій зазначено, що учасник не буде залучати субпідрядників для виконання договору про закупівлю. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, в порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, визначив його переможцем та уклав договір.
Період усунення порушень: 16.07.2021 16:28 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2021 16:28

Запити/Пояснення