-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з улаштування поточного ремонту доріг с.Коробочкине Чугуївського району Харківської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
6dd2aa773a6a408fb4c78c45c1391ac0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 17:37 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
07.07.2021 294
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-05-28-006813-b 28.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧКАЛОВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ – 2013» (далі – Замовник) від 08.06.2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Торгівельно – виробнича компанія ЕРКОНТРЕЙД» та ФОП «КІСЛЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 18.06.2021 року №1, № 2, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2021 року, договір від 06.07.2021 № 06/07-21/1, запит щодо надання пояснень від 09.07.2021, відповідь Замовника на запит щодо надання пояснень від 14.07.2021.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до умов пункту 1 Додатку 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а саме: довідку складену у довільній формі, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання та технологій, які будуть використані при виконанні послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування – власне, орендоване чи залучене.
Однак, учасником у складі тендерної документації подано довідку від 08.06.2021 року № 24-ТП про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, яка не містить даних про машини, механізми, обладнання та технології, якими буде виконуватися транспортування матеріалу (щебінь б/в, фракція 0-60) до місця проведення робіт (відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації), що не відповідає умовам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Також, слід зазначити, що учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 08.06.2021 року № 5-ТП, в якій зазначено, що учасник не буде залучати субпідрядників для виконання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, в порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, визначив його переможцем та уклав договір.
Період усунення порушень:
16.07.2021 16:28 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2021 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
874cce3097f440ce9c9e02179d7fc684
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2021 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
Керівнику
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧКАЛОВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ – 2013»
Леоніду ЗАГЕРТУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з улаштування поточного ремонту доріг с. Коробочкине Чугуївського району Харківської області (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-28-006813-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Номер:
fdbab6181fa042139adbe31f0c4b3f15
Назва:
Інформація по запиту
Дата опублікування:
14.07.2021 13:18
Опис:
Замовник - КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧКАЛОВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ – 2013» надає інформацію та наступні пояснення: очікувану вартість закупівлі визначено на підставі Рішення ІІІ сесії IX скликання Чкаловської селищої ради Чугуївського району Харківської області від 23.12.2020 року (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з дефектного акту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВо «ЧКАЛОВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ – 2013» не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми вищезазначеного нормативно-правового акту, так як підприємство не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Номер:
578582c109f241508dbc8fda9590a76e
Назва:
Заперечення щодо результатів моніторингу
Дата опублікування:
23.07.2021 16:13
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧКАЛОВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ - 2013" вважає за необхідне надати наступні пояснення та заперечення щодо результатів моніторингу: відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник мав надати у складі пропозиції
Довідку, складена у довільній формі, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання та технологій, які будуть використанні при виконанні послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування - власне, орендоване або залучене. Умовами тендерної документації не було встановлено вимоги щодо наявності всього переліку обладнання, машин, механізмів, устаткування, транспорту та ін. на момент участі у торгах. у тому числі їх документального підтвердження у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, вважаємо підстави для відхилення пропозиції учасника -відсутні.