-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця
Завершена
35 639 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 213 834.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 213 834.00 UAH
Номер:
df3160239d9348fbbf93c78ff9b33735
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 12:21 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.12.2021 № 772
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №772
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-05-28-005945-b від 28.05.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.05.2021 №1, тендерну документацію із змінами від 04.06.2021 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» (далі – ТОВ «ТБС-ПРОФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД» (далі – ТОВ «ВІННИЦЯБУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021, повідомлення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції від 29.06.2021 та від 16.07.2021, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2021 року, договір підряду від 17.08.2021 №17/08/21-7, додаткова угода від 19.08.2021№1, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2021.
Період усунення порушень:
15.12.2021 14:34 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2021 14:34
Запити/Пояснення
Номер:
09d21e2a14ce44b4ba17b2585d8d3ee1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2021 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-28-005945-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
40b6044823a143dbaa2c1bb2d587c63c
Назва:
Пояснення за запит
Дата опублікування:
09.12.2021 12:20
Опис:
Доброго дня!
За даним предметом закупівлі технічні та якісні характеристики встановлені на підставі Звіту №047-15-ТЗ «Про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж будівлі гуртожитку №6 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, №58А, в м. Вінниця. Виконавець ТОВ «ВІН – ГІД ІНЖИНІРИНГ».
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця». Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО».
Експертний звід додається.
Посилання на сторінку веб-сайту з розміщеною інформацією на виконання вимог Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710: https://www.vnmu.edu.ua/downloads/other/UA-2021-05-28-005945-b.pdf