-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області
Місце виконання робіт: а/д О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області
Торги відмінено
98 115 543.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 981 155.43 UAH
мін. крок: 1% або 981 155.43 UAH
Номер:
a204bd93142d4923b96c6d82d5061d3b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-26-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2021 00:00
Період моніторингу:
26.07.2021 16:33 - 17.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 470
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 №470
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-28-003330-b від 28.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме відмінити тендер згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.07.2021 року.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 28.05.2021 №71 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс» (далі – ТОВ «Луцькавтодор-сервіс»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО», (далі – ТОВ ДАНКО), відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.07.2021 року.
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу що до надання Замовником у складі пропозиції: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена шляхом завантаження скан-копії наступних документів у форматі PDF: договірною ціною, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів».
Разом з тим, пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначена вимога щодо включення до ціни пропозиції учасників, за умови динамічної договірної ціни (пункт 1 розділу 5 тендерної документації), коштів на покриття ризиків, не відповідає пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується».
Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.08.2021 16:36 - 04.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2021 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що за процедурою закупівлі, після публікації висновку моніторингу, було подано скаргу, що позбавила нас технічної можливості виконати рішення ДАСУ.
Також 19.08.2021 ми, як Замовники, скористались своїм правом на звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та наших зобов’язань, визначених у висновку, що передбачено ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі". Станом на 30.08.2021 ЖОДНОЇ відповіді нами не було отримано, що в тому числі унемовжливило виконання висновку моніторингу.
Дата публікації звіту:
30.08.2021 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
80c8ab094a924822a7b57e471102f6b7
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
27.07.2021 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-05-28-003330-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
2) Згідно яких нормативно-правових документів визначалась вимога у тендерній документації, щодо обов’язкового розрахунку учасниками торгів у договірній ціні: коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, та коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5aab009139094203beeac965ffc535a5
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.07.2021 10:20
Опис:
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області» передбачені проектно-кошторисною документацією, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА від 29.01.2021 року №32.
Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Через відсутність власного веб-сайту, відповідне обґрунтування було розглянуто на засіданні тендерного комітету № 71 від 28.05.2021 року та розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації, що міститься за посиланням: «https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-28-003330-b/»
До того ж, відповідно до пункту 3.3.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 № 174, договірна ціна — це кошторис вартості підрядних робіт, за яку підрядна організація, визначена виконавцем робіт, згодна виконати об’єкт замовлення.Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку ремонту, оскільки такі ціни формуються на підставі розрахунків підрядника виходячи з мінімальної вартості матеріально -технічних ресурсів, що склалася на момент формування.Договірна ціна є однією з істотних умов договору підряду в капітальному будівництві (п. 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668;).
Згідно з п. 6.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ складання ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та проведення взаєморозрахунків здійснюються на підставі положень 6.2, 6.3, 6.4 ДСТУ Б Д.1.1-1. Відповідно до пункту 6.17 ціна пропозиції підрядника (договірна ціна) також включає кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 5.23 та які приймаються згідно 6.2.10 ДСТУ-Н Б Д.1.1-1 та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Якщо обґрунтована вартість окремих видів будівельних робіт, у тому числі: матеріальних ресурсів, перевищує їх вартість, передбачену договірною ціною, а проектні рішення не змінюються, додаткові витрати, пов’язані з цим, їм відшкодовуються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних інфляційними процесами, та економії коштів по інших роботах та витратах в межах вартісних показників графи 5 «будівельні роботи», передбачених договірною ціною.При виникненні в процесі будівництва додаткових обсягів робіт, що не були передбачені затвердженою проектною документацією, в обов’язковому порядку замовником приймається рішення щодо внесення змін в проектну документацію та визначення джерел фінансування цих робіт.Таким чином, Замовником враховані усі вищенаведені норми при встановлені вимог до договірної ціни у складі тендерної документації.
Номер:
20dae9ff7a684ba1b897960c88ed5b48
Назва:
Звернення за роз'ясненнями по висновку
Дата опублікування:
19.08.2021 09:42
Опис:
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі»просимо надати детальне роз’ясненням змісту висновку та наших, як Замовника, зобов’язань, визначених у ньому, зокрема щодо наступних питань:
1.) в якій саме частині тендерну документацію складено з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону?
2.) у чому саме полягала дискримінація учасників закупівлі Замовником?
2.) які непоправні порушення чинного законодавства були допущені Замовником ( в тому числі для державного бюджету та виконання своїх функцій як Замовника), що виникла необхідність у відміні відкритих торгів згідно з Вашим висновком?