• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області

Місце виконання робіт: а/д О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області

Торги відмінено

98 115 543.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 981 155.43 UAH
Номер: a204bd93142d4923b96c6d82d5061d3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-26-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.07.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.07.2021 16:33 - 17.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.07.2021 № 470 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.07.2021 №470 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-28-003330-b від 28.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме відмінити тендер згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.07.2021 року. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 28.05.2021 №71 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс» (далі – ТОВ «Луцькавтодор-сервіс»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО», (далі – ТОВ ДАНКО), відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.07.2021 року. Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу що до надання Замовником у складі пропозиції: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена шляхом завантаження скан-копії наступних документів у форматі PDF: договірною ціною, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів». Разом з тим, пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначена вимога щодо включення до ціни пропозиції учасників, за умови динамічної договірної ціни (пункт 1 розділу 5 тендерної документації), коштів на покриття ризиків, не відповідає пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується». Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.08.2021 16:36 - 04.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2021 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що за процедурою закупівлі, після публікації висновку моніторингу, було подано скаргу, що позбавила нас технічної можливості виконати рішення ДАСУ. Також 19.08.2021 ми, як Замовники, скористались своїм правом на звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та наших зобов’язань, визначених у висновку, що передбачено ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі". Станом на 30.08.2021 ЖОДНОЇ відповіді нами не було отримано, що в тому числі унемовжливило виконання висновку моніторингу.
Дата публікації звіту: 30.08.2021 14:04

Запити/Пояснення