-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання №35 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», за адресою: вул. Космонавта Попова, 28/20, м. Кропивницький» )
Завершена
6 004 013.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 040.13 UAH
мін. крок: 1% або 60 040.13 UAH
Номер:
47e34321132b4b52bc6e747ce59d70fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-06-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2021 00:00
Період моніторингу:
06.12.2021 15:42 - 29.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 771
06.12.2021
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №771
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-05-28-002943-b 28.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), роз’яснення до процедури (запитання та відповіді), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16835-р/пк-пз від 22.07.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2021 №б/н, від 07.07.2021 №б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021, укладений договір підряду від 17.08.2021 №1277 (далі - Договір).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у ТД не зазначив посаду посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги передбачені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
20.12.2021 14:20 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 14:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у ТД не зазначив посаду посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги передбачені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
Усунити порушення в ТД та вказати посаду посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, управління освіти Кропивницької міської ради на даний час не може, так як процедура по відкритим торгам ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання №35 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», за адресою: вул. Космонавта Попова, 28/20, м. Кропивницький» ) вже відбулась. По даній закупівлі визначено переможця.
Дата публікації звіту:
24.12.2021 14:21