-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автокран та автопідйомник
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
6 015 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 150.00 UAH
Номер:
e0edd73aa6684b5ea199207f9cdd2219
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-05-27-013013-b від 27.05.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-27-011190-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.05.2021, протокол № 51/1 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2021; тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ»; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.07.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення тендерного комітету від 14.07.2021 № 51/4; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2021; договір від 26.07.2021 № 203; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.10.2021.
Період усунення порушень:
26.10.2021 13:12 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 13:12
Запити/Пояснення
Номер:
528d984b59d84e7eb287aa9c631183e4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2021 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021: 2015:34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-27-013013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c9dc9f955880482cabdcc707c750bf0b
Назва:
Відповідні пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, щодо моніторингу закупівлі " Автокран та автопідйомник" ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-05-27-013013-b
Дата опублікування:
12.10.2021 13:56
Опис:
Комунальнє підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради є об’єктом стратегічного значення, природним монополістом, діяльність якого заснована на самофінансуванні. Основним джерелом формування бюджету комунального підприємства є плата споживачів за отримані комунальні послуги з центрального водопостачання та водовідведення, згідно затверджених НКРЕКП (далі - НКРЕКП) тарифів.
З метою своєчасного та якісного безперебійного надання комунальних послуг, враховуючи потреби підприємства в оновленні транспортних засобів спеціального призначення, а саме придбання автокрана та автопідйомника було передбачено КП «Міськводоканал» СМР в погодженій Сумською міською радою та затвердженій НКРЕКП «Інвестиційній програмі КП «Міськводоканал» СМР на 2020р.», яка оприлюднена на офіційному сайті підприємства : https://vodokanal.sumy.ua/pro-nas/investyczijni-programy/ . Крім того, придбання автокрана та автопідйомника внесено підприємством до Річного плану закупівель на 2021 р., оприлюдненого на веб-порталі «Prozorro» та закупівля здійснюється за рахунок власних коштів підприємства, отриманих від господарської діяльності, а не за рахунок бюджетних коштів.
Таким чином, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (автокрана та автопідйомника) та визначення його очікованої вартості було здійсненно Замовником на підставі даних викладених в «Інвестиційній програмі КП «Міськводоканал» СМР на 2020 р.».
Щодо пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його оприлюднення на власному веб-сайті, важаємо, що дана норма не поширюється на КП «Міськводоканал» СМР, оскільки підприємство не є розпорядником бюджетних коштів та суб’єктом господарювання державного сектору економіки.