• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з розподілу електричної енергії 2 класу та послуги з компенсації перетікання реактивної енергії

Завершена

577 813.41 UAH без ПДВ
Номер: e286c9a030744874aa9b1321da5f59b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-12-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.08.2021 16:00 - 07.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.08.2021 №464 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 12.08.2021 №464 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-05-27-007256-b 27.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ Піщанської селищної ради» (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, протокол уповноваженої особи від 28 травня 2021 року №296 та договір про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії від 03 червня 2021 року №ПІ158/67 (далі – Договір №ПІ158/67), пояснення від 17 серпня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив додаток №1 - договір про надання послуг з розподілу електричної енергії та кошторис, затверджений повноважною особою, які відповідно до пункту 11.1 розділу ХІ. Договору № ПІ158/67 є його невід’ємними частинами, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 27.08.2021 11:24 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2021 11:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КУ «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ» Піщанської селищної ради в особі уповноваженої особи Полішевської Я. А. надає інформацію та документи, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку відповідно до розпочатого 12.08.2021р. моніторингу UA-M-2021-08-12-000007 щодо закупівлі UA-2021-05-27-007256-b, а саме невід’ємні частини Договору № ПІ158/67: - додатки_0001.pdf – 5 сторінок; - додатки_0002.pdf – 6 сторінок; - додатки_0003.pdf – 6 сторінок; - додатки_0004.pdf – 3 сторінки; - додатки_0005.pdf – 10 сторінок; - додатки_0006.pdf – 1 сторінка; - додатки_0007.pdf – 3 сторінки; - кошториси_0001.pdf – 18 сторінок. Зобов’язуємось не допускати таких порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 01.09.2021 09:49

Запити/Пояснення