-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031591 /Т-03-02/- Овлочин-Соловичі-Бобли-Ревушки від км 21+040 до км 28+050 Волинської області
Місце виконання робіт: а/д О 031591 /Т-03-02/- Овлочин-Соловичі-Бобли-Ревушки від км 21+040 до км 28+050 Волинської області
Завершена
95 220 771.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 952 207.71 UAH
мін. крок: 1% або 952 207.71 UAH
Номер:
c5447b9c835a43a5b9e2220b661f6cd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 15:22 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33
UA-2021-05-27-006469-b
27.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМіЛа», надання роз'яснень щодо тендерної документації, розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.05.2021 (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМіЛа» (далі – ТОВ «АМіЛа»), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 03.06.2021, роз’яснення Замовника від 04.06.2021 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 23.06.2021 № 111, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2021, договір підряду від 05.07.2021 № 10-к/21 (далі – договір).
Період усунення порушень:
27.08.2021 16:19 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
d2e60f6385c14d50abe1210ef084daf8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2021 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення О 031591 /Т-03-02/-Овлочин-Соловичі-Бобли-Ревушки від км 21+040 до км 28+050 Волинської області очікуваною вартістю 95 220 771,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-27-006469-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
77b355b0f14946fdaada7babd175ea31
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.08.2021 11:13
Опис:
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Так, вищезазначене обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Обгрунтування було розглянуто на затверджено на засідані тендерного комітету № 69-3 від 27.05.2021.Оскільки ми, як Замовники, не маємо власного веб-сайту інформація про розміщення обгрунтування була розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації. Посилання: «https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-27-006469-b/