• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031591 /Т-03-02/- Овлочин-Соловичі-Бобли-Ревушки від км 21+040 до км 28+050 Волинської області

Місце виконання робіт: а/д О 031591 /Т-03-02/- Овлочин-Соловичі-Бобли-Ревушки від км 21+040 до км 28+050 Волинської області

Завершена

95 220 771.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 952 207.71 UAH
Номер: c5447b9c835a43a5b9e2220b661f6cd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-06-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2021 15:22 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2021 № 265 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2021-05-27-006469-b 27.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМіЛа», надання роз'яснень щодо тендерної документації, розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.05.2021 (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМіЛа» (далі – ТОВ «АМіЛа»), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 03.06.2021, роз’яснення Замовника від 04.06.2021 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 23.06.2021 № 111, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2021, договір підряду від 05.07.2021 № 10-к/21 (далі – договір).
Період усунення порушень: 27.08.2021 16:19 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2021 16:19

Запити/Пояснення