-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Програмно-апаратний комплекс для інформатизації медичної установи
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Номер:
83cf45143ad745a0bcbac09a34c0b5c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 16:18 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-05-26-015105-b 26.05.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 28.08.2021 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВС Технолоджі», ТОВ «САЙ БІС», ТОВ «МЕД КОНЦЕПТ УКРАЇНА» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.09.2021, реєстр пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2021, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.10.2021.
Період усунення порушень:
03.11.2021 14:05 - 09.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2021 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
b6cd31b3da08451bb96abbf70b9245e9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
343fcd63de44423eaad43967fc20b153
Назва:
Надання пояснень по суті
Дата опублікування:
19.10.2021 12:34
Опис:
Надання пояснень по суті запиту