-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-05-11-003115-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Телекомунікаційні послуги». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
19 837 186.32
UAH з ПДВ
Номер:
4ca1bd0450af40ab8452f33971c1cba4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2021 00:00
Період моніторингу:
08.12.2021 17:26 - 31.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
№ 701
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-05-26-002888-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол переговорів від 05.05.2021 року № 2, протокол щодо внесення змін до річного плану закупівель від 11.05.2021 року № РПЗ.21.035, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 26.05.2021 року № 21_0472_п, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 26.05.2021 року, договір про закупівлю від 16.06.2021 року № 2106000058, пояснення Замовника з копіями документів, що надані через електронну систему закупівель від 20.12.2021 року.
Період усунення порушень:
30.12.2021 16:58 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
04510fd7478044a4a81c790d24fbd78b
Назва:
Запит про надання пояснень та копій документів
Дата опублікування:
15.12.2021 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-002888-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи встановлювались Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника АТ «Укртелеком», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника АТ «Укртелеком» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи), що стосуються прийняття рішення щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи, що стосуються затвердження додатку до річного плану, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6c50db8397c5460ab4add3aef6586b6a
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-002888-c
Дата опублікування:
20.12.2021 16:50
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-002888-c
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-002888-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи встановлювались Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника АТ «Укртелеком», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника АТ «Укртелеком» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи), що стосуються прийняття рішення щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи, що стосуються затвердження додатку до річного плану, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
У відповідності до оголошень про проведення закупівлі № UA-2021-01-26-004363-c від 26.01.2021, № UA-2021-03-19-001780-a від 19.03.2021 Замовником двічі проводилась процедура відкритих торгів по предмету закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)».
Вказані процедури закупівлі були автоматично відмінені через відсутність достатньої кількості учасників (менше двох тендерних пропозицій), а саме в обох процедурах закупівлі прийняв участь лише один учасник – АТ «Укртелеком» (ЄДРПОУ: 21560766), що підтверджується Звітом про результати проведення процедури закупівлі № UA-2021-01-26-004363-c дата формування звіту: 01 березня 2021 року та Звітом про результати проведення процедури закупівлі № UA-2021-03-19-001780-a дата формування звіту: 20 квітня 2021 року.
Згідно частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Керуючись вказаною нормою Закону, в зв’язку з потребою цілодобового забезпечення якісної та надійної передачі даних, створення умов керування технологічними об’єктами та забезпечення відмовостійкісті корпоративної/технологічної мережі передавання даних ТОВ «Оператор ГТС України», яка об’єднує 83 структурних підрозділи з використанням IP/MPLS мережі оператора (з протоколом маршрутизації BGP), необхідності в телефонних номерах диспетчерського зв‘язку, вихід на телефонну мережу загального користування, листом ТОВВИХ-21-4603 від 21.04.2021 ТОВ «Оператор ГТС України» запросив АТ «Укртелеком» взяти участь у переговорах з закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» (додаток 1).
У листі-запрошенні міститься прохання про надання документів, аналогічних тим, що вимагалися при проведенні відмінених процедур закупівлі, а саме:.
1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1 до даного листа, який підтверджує змогу виконання технічних вимог, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 2 до даного листа «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»);
2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія відгука/-ів від підприємства/-в, для якого виконувався/-лись аналогічний/-ні договір/-ори по наданню телекомунікаційних послуг, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання такого договору, із обов’язковим зазначенням у відгуку номеру цього договору та дати його укладання;
3. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch);
5. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації про субпідрядника/-ів у вигляді довідки/-ок учасника (у довільній формі) із зазначенням: - повного найменування; - місцезнаходження та/або коду ЄДРПОУ, яка/-і містить/-ять інформацію про кожного такого суб'єкта господарювання, у тому числі його: - повне найменування, - місцезнаходження;
6. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (суми договору), відповідно до Додатку 3 до даного листа «Вимоги до розрахунку»;
7. Довідка (в довільній формі) про особу, яка уповноважена учасником на укладання договору (із зазначенням П.І.Б, займаної посади та інформації про документ, яким надано право особі на укладання договору про закупівлю);
8. Виписка/витяг з протоколу учасників, та/або наказ про призначення, та/або статут, та/або довіреність, та/або доручення, та/або інший документ, що підтверджує право на укладання договору про закупівлю);
9. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 4 до даного листа. Учасник переговорів має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації, та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
10. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів, виданого не раніше дати отримання листа-запрошення на переговори, надану/і відповідним органом виконавчої влади (ГУМВС або УМВС України або Національною поліцією тощо) про те що особа, яка є керівником учасника та службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала документи, які надані учасником на переговори, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
11. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки/інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою та частиною другої статті 17 Закону (в довільній формі);
12. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки та/або інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, виданого не раніше дати отримання листа-запрошення на переговори;
13. Підписаний договір (в 2-х екземплярах) згідно проекту, який наведено в додатку 5 до даного листа.
05.05.2021 проведено переговори між ТОВ «Оператор ГТС України» та АТ «Укртелеком», відповідно до яких було складено протокол № 2 переговорів між ТОВ «Оператор ГТС України» та АТ «Укртелеком» щодо погодження умов закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» від 05.05.2021, в якому зазначено, що АТ «Укртелеком» повністю надав всі необхідні документи.
За результатами проведених переговорів з учасником АТ «Укртелеком» Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю та у відповідності до ч. 5 ст. 40 Закону оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
26.05.2021 у відповідності до річного плану закупівель Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за переговорною процедурою закупівлі.
Отже, всі необхідні документи замовника по процедурі закупівлі були складені та оприлюдненні у спосіб та строки, встановлені Законом.
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Отже, наявність додатків до річного плану не передбачена Законом.
Крім того, повідомляємо наступне:
Частиною 1 статті 21 Закону України «Про інформацію» визначено, інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація.
Відповідно до статті 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України "Про інформацію" конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Водночас частиною 1 статті 11 вказаного Закону визначено, що інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Частиною 1 статті 14 Закону України "Про захист персональних даних" визначено, що поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
Водночас інформуємо, що згода на поширення персональних даних, що містяться в запитуваних протоколах, особами, які їх підписували, не надавалась.
Крім того, повідомляємо, що наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 09.12.2019 № 314 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю. У відповідності до п. 2.2 вказаного Переліку персональні дані працівників Товариства віднесені до конфіденційної інформації, тобто інформацією з обмеженим доступом,
Отже, персональні дані працівників Товариства, які містяться у протоколах засідання тендерного комітету (уповноваженої особи), є конфіденційною інформацією.
Відповідно до абз. 15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю).
Враховуючи вищезазначене та відповідно до ст. 19 Конституції України вважаємо за можливе надати запитувані протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) з виключенням персональних даних працівників Товариства, а саме протокол переговорів (додаток 2), протокол про затвердження річного плану (додаток 3), протокол про визначення переможця (додаток 4).
Крім того, на виконання запиту ДАСУ надаємо копії документів щодо пропозиції АТ «Укртелеком» (усі сторінки) з переліком наданих документів (додаток 5).
Додатки: 1. Копія Листа-запрошення на переговори ТОВ «Оператор ГТС України» від 21.04.2021 ТОВВИХ-21-4603, на 102 арк.
2. Копія протоколу переговорів, на 2 арк.
3. Копія протоколу про затвердження річного плану, на 2 арк.
4. Копія протоколу про визначення переможця, на 3 арк.
5. Копія пропозиції АТ «Укртелеком» з відміткою про отримання, на 30 арк.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-002888-c