• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-05-11-003115-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Телекомунікаційні послуги». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

19 837 186.32 UAH з ПДВ
Номер: 4ca1bd0450af40ab8452f33971c1cba4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 08.12.2021 17:26 - 31.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.12.2021 № 701 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2021-05-26-002888-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол переговорів від 05.05.2021 року № 2, протокол щодо внесення змін до річного плану закупівель від 11.05.2021 року № РПЗ.21.035, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 26.05.2021 року № 21_0472_п, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 26.05.2021 року, договір про закупівлю від 16.06.2021 року № 2106000058, пояснення Замовника з копіями документів, що надані через електронну систему закупівель від 20.12.2021 року.
Період усунення порушень: 30.12.2021 16:58 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2021 16:58

Запити/Пояснення