-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 55240000-4 ,,Послуги центрів і будинків відпочинку” (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - ДК 021:2015 код 55240000-4 ,,Послуги центрів і будинків відпочинку”)
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №19" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 23372313. 4. Місцезнаходження замовника: 51906, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ ВОЛЗЬКА, будинок 1. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Оверченко Олена Михайлівна, уповноважена особа, головний бухгалтер, тел.+380973828587, e-mail litsey19BS@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - ДК 021:2015 код 55240000-4 ,,Послуги центрів і будинків відпочинку”. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 55240000-4 ,,Послуги центрів і будинків відпочинку” (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 55240000-4 ,,Послуги центрів і будинків відпочинку”. 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). відповідно до даного оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга (7 путівок на 18 календарних днів цілодобового перебування в закладі). 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, узбережжя Чорного моря, крім затоки та лиману, на території Скадовського району Херсонської області. З 19 червня 2021 р. до 06 липня 2021 р. (орієнтовно 2 або 3 зміна – 7 дітей). 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України та наданого Виконавцем рахунку-фактури на оплату путівок і акту наданих послуг шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця при наявності фінансування протягом 10 банківських днів з дати підписання Замовником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані путівки здійснюються протягом 7 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. При наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти (зі змінами), Замовник може здійснити попередню оплату за надані послуги, у розмірі, який не перевищує 30 відсотків від суми Договору протягом 10 банківських днів з дати підписання Замовником видаткової накладної. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 88 200,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «01» червня 2021 року. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «04» червня 2021 року. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проект договору». Додаток 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 3 «Інформаційна довідка». Додаток 4 «Пропозиція».
мін. крок: 1% або 882.00 UAH