• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Ліжко функціональне (код НК 024:2019: 34870 Електричне лікарняне ліжко; код ДК 021:2015: 33192100 3 Медичні функціональні ліжка); Каталка багатофункціональна (код НК 024:2019: 15726 Каталка з рентгенопрозороюдекою; код ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення); Каталка медична функціональна (код НК 024:2019: 31163 Каталка лежача адаптаційна; код ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення); Стіл/кушетка для оглядів і обстеження (код НК 024:2019: 42486 Стіл для обстеження/лікування пацієнта, гідравлічний; код ДК 021:2015: 33192200-4 Медичні столи); Каталка для перевезення тіл померлих (код НК 024:2019: 36217 Візок анатомічний; код ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення); Кушетка медична, оглядова (код НК 024:2019: 32266 - Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний; код ДК 021:2015: 33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів); Візок анестезіологічний (код НК 024:2019: 34885 Візок анестезіологічний; код ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення); Візок для зберігання (код НК 024:2019: 34909 Візок для медичних інструментів; код ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення); Візок для невідкладної допомоги (код НК 024:2019: 46978 Реанімаційний візок, без обладнання; код ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення); Кушетка медична (код НК 024:2019: 32266 - Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний; код ДК 021:2015: 33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів); Коробки для стерилізації (код НК 024:2019: 40517 Упаковка для стерилізації, багаторазового використання; код ДК 021:2015: 33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне)

Категорія: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

7 545 401.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 727.01 UAH
Номер: e7fd81b81b294c268e8c8633796d7ef7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.10.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 11.10.2021 13:58 - 03.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2021 № 520 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу ... UA-2021-05-25-002894-c, ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, яка проводиться комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги»
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі визначення вартості товару при укладанні договору з ТОВ «ЛЮМЕД» від 26.07.2021 №104 та додаткової угоди від 17.09.2021 №1, встановлено порушення п.71 підрозд.2 розд.XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом внесення змін до договору від 26.07.2021 №104 в частині виключення сум ПДВ з вартості товарів, які входять до Переліку №224, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «20» жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: укладений договір з переможцем ТОВ «ЛЮМЕД» від 26.07.2021 №104 на придбання медичного обладнання та виробів медичного призначення різного на суму 7 540 000,0 грн з урахуванням ПДВ 536 857,48 грн (7%-465 107,48 грн, 20%-71 750,0 грн) в частині правильності формування вартості на поставлений товар, який поставиться в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені в Специфікації до вищевказаного договору (Додаток №1). Встановлено, що до вказаного договору внесено зміни додатковою угодою від 17.09.2021 №1 відповідно до Закону України від 17.03.2020 №540-ХІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних законодавчих актів України, спрямованих на забеспечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)» та Переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №224 (дали- Перелік №224), а саме: зменшено ціни за одиницю товару (позиція 3 - каталка медична функціональна VELO BASIC) шляхом зняття суми ПДВ на 31 401,84 гривень. Поряд з цим, в специфікації до додаткової угоди від 17.09.2021 №1 містяться медичне обладнання (позиції 1, а саме: ліжка функціональні у кількості 19 комп., та позиція 2- ноші медичні, гідравлічний привід, зміна висоти з тренделенбургом (каталка багатопрофільна) у кількості 6 комп, які також внесені до Переліку 224 . Проте, в їх вартість включений податок на додану вартість, загальна сума якого становить 186 251,03 гривень. Слід зазначити, що ТОВ «ЛЮМЕД» при прийманні участі в закупівлі запропоновано в тендерній пропозиції від 16.07.2021 №11-п/2894 на позицію 2 каталка багатофункціональна - ноші медичні з гідравлічним приводом, змінною висотою з тренделенбургом, тобто як ідентичний товар. Вказаний факт є порушенням п.71 підрозд.2 розд.XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами).
Період усунення порушень: 20.10.2021 15:48 - 03.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2021 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом укладання додаткової угоди враховуючи вимоги Закону України від 17.03.2020 року №540 -ХІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету міністрів України від 20.03.2020 №224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Дата публікації звіту: 26.10.2021 13:17

Запити/Пояснення