• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт трибуни для глядачів на стадіоні ім. Є. Смука по вул. Львівській, 32 у м. Яворів Львівської області» (Коригування)

Завершена

10 573 296.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 866.48 UAH
Номер: 8896d856cf6b4be48a4ecf185240e58d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 23.06.2021 15:39 - 16.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2021 № 410 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.06.2021 № 410. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-24-015613-b, 24.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 17 та 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Житло Буд Сервіс» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини 4 статті 41 Закону у встановленому законодавством порядку з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також дотримуватись у подальшому вимог частини 2 статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яворівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-24-015906-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТзОВ «Житло Буд Сервіс», протокол засідання тендерного комітету від 15.06.2021 №20, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону документи ТзОВ «Житло Буд Сервіс», як переможцем торгів, на виконання вимог статті 17 Закону, договір про закупівлю від 29.06.2021 № 1. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (п. 2.3 розділу І) відсутня інформація про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Також, проведеним моніторингом встановлено, що в частини 6 розділу IV тендерної документації Замовника зазначено, що відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а також наведено перелік (опис) таких формальних (несуттєвих) помилок. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до вимог частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. За нормою частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, наведених у вказаній частині цієї статті Закону. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі у вигляді інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. У підпункті 1.1 пункту 1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» з наведенням переліку документів, які учасник повинен надати на підтвердження його відповідності вказаному критерію. Зокрема учасник повинен надати довідку, складену у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). При цьому, дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). За вимогою підпунктів 1.2 та 1.3 пункту 1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації у випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власні транспортні засоби, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці, документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності), а у випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні транспортні засоби, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці, договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник). Згідно з п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає кошторисну документацію у складі, в тому числі: підсумкової відомості ресурсів; об’єктних і локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу). В складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Житло Буд Сервіс» надано підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, зокрема Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2 (загальнобудівельні роботи), у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» (п. 14) передбачено використання установок бурових ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 20 м, діаметр до 1200 мм (125,68 маш-год), а також Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №7-1-3 (освітлення), у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» (п.10) передбачено використання автопідіймача, висотою підйому 28 м (10,30 маш-год). Водночас, у довідці учасника ТзОВ «Житло Буд Сервіс» про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.06.2021 № 25/06 відсутнє вищезазначене обладнання та механізми. Також у складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Житло Буд Сервіс» відсутні документи, що підтверджують право власності або право користування вищевказаними транспортними засобами. Крім цього, згідно з довідкою від 07.06.2021 № 25/06 ТзОВ «Житло Буд Сервіс» не буде залучати для виконання робіт за предметом закупівлі будь-які субпідрядні організації. Слід зазначити, що відповідно до умови пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Житло Буд Сервіс» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 29.06.2021 № 1 на суму 10 522 326,00 гривень. Крім цього, згідно з п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає кошторисну документацію у складі, в тому числі: проєкт календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів (Додаток 3 до проєкту договору про закупівлю). В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Житло Буд Сервіс» надано проєкт календарного графіку виконання робіт від 07.06.2021 №5/06 в розрізі етапів виконання робіт та місяців їх виконання. Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що складений та підписаний сторонами (Замовник та ТзОВ «Житло Буд Сервіс») договору від 29.06.2021 №1 Календарний графік виконання робіт (Додаток 3 до договору, що є його невід’ємною частиною) містить лише інформацію про фінансування зазначених робіт в розрізі бюджетів та не відповідає проєкту календарного графіку виконання робіт, поданому у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Житло Буд Сервіс» (не містить інформації про графік виконання робіт в розрізі етапів виконання робіт та місяців їх виконання). Таким чином, укладений договір про закупівлю від 29.06.2021 № 1 відрізнятися від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТзОВ «Житло Буд Сервіс», чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до частини четвертої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 07.07.2021 15:04 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2021 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт трибуни для глядачів на стадіоні ім. Є. Смука по вул. Львівській, 32 у м. Яворів Львівської області» (Коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Яворівської міської ради Львівської області №34 від 13.07.2021 року, повідомляємо наступне: 1. Щодо відсутності інформації про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до пункту 2.3 розділу І тендерної документації посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Голова тендерного комітету Яворівської міської ради Львівської області Денега Віталій Богданович, javi-post@ukr.net, (03259) 2-15-63. Звертаємо увагу на те, що тендерним комітетом Яворівської міської ради Львівської області (далі – Тендерний комітет) враховані зауваження щодо відсутності інформації про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками та при проведенні наступних закупівель дана інформація буде взята до відома. 2. Щодо відсутності прикладів формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Пункт 6 Розділу IV Тендерної документації містить інформацію про опис та приклади формальних (несуттєвих помилок). Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У вказаному пункті міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, опис формальних помилок: Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині; та приклад формальної помилки: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок: написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції, наприклад: комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, наприклад: на вимогу тендерної документації надати сканований документ у форматі pdf, учасник надасть документ у форматі jpg. Зважаючи на наведене, Замовником зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. Звертаємо увагу, що Тендерним комітетом враховано зауваження стосовно не зазначення вказаної у висновку інформації. При проведенні наступних закупівель зазначатиметься перелік формальних помилок відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». 3. Щодо надання ТзОВ «Житло Буд Сервіс» інформації щодо використання установок бурових ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 20 м, діаметр до 1200 мм (125,68 маш-год) та використання автопідіймача, висотою підйому 28 м (10,30 маш-год). У складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Житло Буд Сервіс» була надана Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2 загальнобудівельні роботи, у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» (п. 14) передбачено використання установок бурових ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 20 м, діаметр до 1200 мм (125,68 маш-год), а також Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №7-1-3 освітлення, у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» (п. 10) передбачено використання автопідіймача, висотою підйому 28 м (10,30 маш-год). Звертаємо увагу на те, що на підтвердження права користування вищевказаними транспортними засобами, учасником ТзОВ «Житло Буд Сервіс» надано наступні документи, а саме: Договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 14.05.2021 року та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (додаються). На сьогоднішній день ТзОВ «Житло Буд Сервіс» розпочато виконання робіт відповідно до Договору про закупівлю №1 від 29.06.2021 р., зауважень із сторони Замовника, щодо виконання робіт, - немає. Окрім цього повідомляємо, що зазначені зауваження будуть враховані Тендерним комітетом в подальшій роботі. 4. Щодо календарного графіку виконання робіт. Між Яворівською міською радою Львівської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Житло Буд Сервіс» 13 липня 2021 року укладено Додаткову угоду №2 до Договору про закупівлю №1 від 29.06.2021 р., якою внесено зміни в Додаток № 3 до даного договору та викладено в новій редакції. Підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет Яворівської міської ради Львівської області висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що виправити вказані невідповідності шляхом внесення змін в тендерну документацію та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель на сьогоднішній день являється не можливим, оскільки дана процедура закупівлі знаходиться на етапі виконання договору. Замовник виправив вказані зауваження викладені у висновку, шляхом проведення роз’яснювальних заходів для членів тендерного комітету по запобіганні випадків порушення законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому та зобов’язується не допускати їх у майбутньому. Одночасно зазначаємо, щодо календарного графіку виконання робіт, то шляхом укладення Додаткової угоди №2 до Договору про закупівлю №1 від 29.06.2021 р. порушення усунені. Вказані порушення та зауваження тендерним комітетом проаналізовано, в майбутньому будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель, у тому числі при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації та укладенні договору.
Дата публікації звіту: 13.07.2021 18:13