• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівель трьох спальних корпусів з прибудовами (літ.: «Х,х»; літ.: «Х1,х1»; літ.: «Ц,ц» Оздоровчого табору «Маяк» СБ України за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Айвазовського,1

Завершена

21 800 401.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.8% або 600 000.00 UAH
Номер: 5bc01c7c4b2e4c06b1fc88ae755aa98b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 13.08.2021 15:21 - 08.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 13.08.2021 №427 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2021 № 427 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 2. UA-2021-05-24-010159-b, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться оздоровчим табором "Маяк" Служби безпеки України.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Не надання відповіді станом на 06.09.2021 на вимогу учасника ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД», чим порушено вимоги п.4 ст. 33 Закону. Замовником на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 не оприлюднено інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 8 ст.12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Укладено договір з учасником - переможцем, який за своїм змістом відрізняється від тендерної пропозиції учасника – переможця, чим порушено ч.4 ст.41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України , та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «06» вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оздоровчого табору "Маяк" Служби безпеки України (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету, що оформлено протоколом від 24.05.2021 №3; тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД»; протокол засідання тендерного комітету від 16.07.2021 № 8; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що оприлюднено в електронній системі закупівель 16 липня 2021 року, договір від 04.08.2021 №29. Питання, розглянуті постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України та викладені в рішенні № 15795-р/пк-пз від 12.07.2021, в ході моніторингу не досліджувались. Під час моніторингу проаналізовано дати надання вимоги учасника щодо неправомірного відхилення пропозицій та дати відповіді Замовника. Замовником на вимогу учасника ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» (оприлюднення вимоги 29.06.2021) не надано відповідь станом на 06.09.2021, чим порушено вимоги п.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині надання відповіді не пізніше ніж у п’ятиденний термін після оприлюднення. RISK-1-11: «Ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації» підтверджено. RISK-1-7 «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною» не підтверджено. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Подання інформації та документів учасниками здійснюється відповідно до частини 8 ст. 12 Закону в електронному вигляді через електронну систему закупівель, під час проведення процедури закупівлі, вимоги Замовника щодо оформлення документів в паперовому вигляді заборонено. Поряд з цим, Додаток 1 тендерної документації «Перелік документів, що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» містить умову надання документів особисто, поштою або уповноваженим представником Учасника за адресою: 71107, м. Бердянськ, вул. Айвазовського, 1, а саме: - оригінал банківської гарантії; - оригінал документу, виданого уповноваженим органом, щодо того, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку виданого не раніше двох місяців від дати аукціону; - оригінал документу, виданого уповноваженим органом, щодо того, що службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданого не раніше двох місяців від дати аукціону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 8 ст.12 Закону. Додатком №1 до тендерної документації визначено вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надана у формі, вказаній у Таблиці №1. Поряд з цим, довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» не підтверджено наявність власних/орендованих машин та механізмів, зазначених в локальних кошторисах: - кран на автомобільному ходу 25 т, котли бітумні, бульдозер; - машини бурильно-кранові на автомобілі, трактори на гусеничному ходу, викорчовувачі-збирачі з трактором; - котки дорожні самохідні, 8, 13, 16 та 19 тон. Таким чином, учасником ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Тендерна пропозиція ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» повинна була відхилена Замовником на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Тендерною документацією передбачено 2 критерії (строк виконання, порядок здійснення фінансування та оплати робіт тощо), які мають вагу до 15%, в залежності від сумових значень. Пропозиція переможця визначена системою з коефіцієнтом 1,2857142857, з приведеною ціною 16 917 681,39 грн, в тому числі 5% за критерієм порядок здійснення фінансування та оплати робіт ( аванс у розмірі 20% вартості обсягу робіт) та 10% за критерієм строк виконання (у строк від 60% до 80%). Таким чином, виходячи зі змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» та результатів аукціону, останнім запропоновано виконати роботи у строк 319 календарних днів та авансові платежі у розмірі 20% вартості обсягу робіт. Проте, за результатами тендеру укладено договір підряду від 04.08.2021 №28 з переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД», який містить інші умови, ніж передбачені тендерною пропозицією, а саме «Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату/аванс у розмірі 30% від ціни договору» (пункт 4.3 договору). Викладений факт є порушенням ч.4 ст.41 Закону, яким передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Отже, Замовником в порушення вказаної законодавчої норми укладено договір з учасником - переможцем, який за своїм змістом відрізняється від тендерної пропозиції учасника – переможця та суперечить вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 06.09.2021 16:04 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2021 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту: 13.09.2021 13:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: Порушення усунуто шляхом внесення змін до договору, за іншими порушеннями відсутній механізм усунення, зобов'язання виконано.
Дата публікації: 16.09.2021 08:20

Запити/Пояснення