• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

крупа манна (ДК 021:2015: 15625000-5 Манна крупа); кисіль фруктовий (ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 31.12.25 00:08)

189 230.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
23
год
12
хв
35
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: fd19a729149c4e93a6a59a2e9567ff97
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e7fb9f75cc1c4a3db74b53e537a8e4ae  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 3f6984ece99e44bd833dfbe8143a1283  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 195ed2bd231e419799639b90221f5ad5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9647bac183fc4cbdbc1ff4f3e3f2cd73  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 29eb378bbb284e568c39646e7d8edcdf  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: cec8d624b6964665be423ddcaaf7d6e4
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 9e3c4aebd5b64d6eab683bdb7c95c81f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: b7c801b7f3614c5bb3c588ceab5de212
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9479c12b91784f7c896d015f057f60d8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 509f0f10a221416ebfe7e27b373553e1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c43f92ecedae4f75aa17d096e3f95ce2  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: a622ebb9c8a24ec4aa45fa3a445de11e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ded6c755cad24988ae5abb00b2c53511
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 7e8a244a4ca3491ab1853882eaad8874  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: b7394e1cbdca4771bf8c02c0582e9c5f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 0768af54ef91423db19f9bf3efaf725a  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 31add36d08754aec98b17ebc668f515f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d77abb97cde74b4b9988728d5a2965ed  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 5bca7d3ba23e47bba1bec5c4d4718208
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 5d52522e32204722bd18e0e39fd48fa4  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: a671710ee5b442658f86baa6c327d1ac  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: dc0c2a54148f463c8b01a02c0969140a
Критерій стосується лоту Крупа манна (ДК 021:2015: 15625000-5 Манна крупа); кисіль фруктовий (ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(3.1. Інформаційна довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) за формою: № з/п Предмет договору Номер, дата укладання та термін дії договору Повна назва покупця Адреса покупця .. ….. …… …… ….. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі (крупи манної та/або кисіля фруктового). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 сканованої копії оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 93abcb0513e44d789377b4cefee56f54  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6b5838b142e545ba94535e8b94f3edbd
Критерій стосується лоту Крупа манна (ДК 021:2015: 15625000-5 Манна крупа); кисіль фруктовий (ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника П.І.Б. Посада рнокпп Водії автотранспортних засобів, експедитори транспортні, вантажники повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. б) щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця; в) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників; г) сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; д) документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання; е) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі; є) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. ж) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. з) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. и) документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника. Періодичність санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників має проводитися не рідше одного разу на місяць)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1046b0afc3614d7791b46cddffc274fd  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: e4d6e909b5ea46ab94c415d4ffaf1586
Критерій стосується лоту Крупа манна (ДК 021:2015: 15625000-5 Манна крупа); кисіль фруктовий (ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій() Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше двох одиниць, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт): № Вид (тип) кузову спеціалізованого автотранспорту (СА) Реєстраційний номер СА Кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА Власник СА Підстава користування СА Оператор ринку, який фактично використовує СА б) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). в) рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; г) документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); д) акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів); Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; е) Документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2026 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту). Періодичність виявлення бактеріологічного забруднення автотранспорту має проводитися не рідше одного разу на місяць. є) протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції; З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка (використовуватиме) потужності та спеціалізований автотранспорт, зазначений в інформаційній довідці на вимогу пп. а, ж п. 1 Додатку 1 до ТД, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - чинний сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: • наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; • політику щодо безпечності харчових продуктів; • план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • звіти про результати внутрішніх аудитів; • журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. ж) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми; № з/п Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності) Вид приміщень (складські, торгівельні, магазин або інше)* Площа (у разі оренди, суборенди) Номер дозвільного документу Розташування (адреса) Оператор ринку, який фактично використовує потужності (об’єкт) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4c4d8c1e4910459494af5def84a3fe75  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 95c64c186f5248cd88bef9174789bf64
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2142c03389604d42b1f90d6936b1bce3  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4fd8c3ff5ea3467383dc6acca7d71330
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: fcdec9281fe346f2acdb8cd61f9c12da  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d12caf53af964c6282e6035a71b59967
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Мова тендерної пропозиції
ID: 79c1de9d141e47058d47a5ddd18930fe  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a7e7f323d6814f7695d0c1d5088a23f9
Критерій стосується лоту Крупа манна (ДК 021:2015: 15625000-5 Манна крупа); кисіль фруктовий (ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 8bca674434bf4a4484fe6798ca5f2418  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Замовник вимагає від учасника-переможця надати (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему. Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону. Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA 043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, МФО – 351533. Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю (крупа манна (ДК 021:2015: 15625000-5 Манна крупа); кисіль фруктовий ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти), ДК 021:2015: 15620000-0 - Крохмалі та крохмалепродукти. Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин; 5) за згодою сторін. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно: - за прострочення здійснення поставок; - за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору. У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до п.44. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Документ
Документ(Переможець процедури закупівлі надає (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему, відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 4eda3a5a86ef4bd9ba380f70848adeba
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0c10310f6ca044438699bbcb94d1d499  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 83d6d6ea690e480a98eb0f832340ded9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 13:30
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 260c702ec463483188487331b835456f  
Очікуване значення : 90